Skocz do zawartości
maciek

Agrostar 6.xx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
AGROSTAR
maciek    27

Witam ,zastanawiam się nad zakupem ciągnika deutz fahr agrostar 6.81 ,ile może wynieść kapitalny remont skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Oj chłopie jest oryginał jest impreza, potem po remoncie nie polecam ciężko biegi po jakimś czasie wskakują a czasami nawet po 5 min nie wskoczą ;/ ale coś koło 35 tyś zł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

No ale są tam 2 biegi mechaniczne a reszta to 9 stopniowy PowerShift (o ile się nie myle)

Zależy co nawaliło bo może wystarczy zrobic półbiegi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ochen    28

Witam! Poszukuje wszelkich info oraz wskazówek i podpowiedzi na temat deutz agrostar 6.81 najlepiej od użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0203    0

Witam! Poszukuje wszelkich info oraz wskazówek i podpowiedzi na temat deutz agrostar 6.81 najlepiej od użytkowników.

Witam. W/w model posiadam od wiosny '11 czyli krótko ale:

-silnik WMW oszczędny tak jak miał być. Stosowany w starszych Fendt'ach z tego co wiem. z własnego doświadczenia powiem ze model który posiadam jest z '97 podchodzi pod 10k motogodzin o mocy 187KM jest oszczędny. W orce 10km/h 2,4m szeroko spalił jakieś 2-3 litry mniej na ha niż JD 7810 175KM, jakieś 9km/h. Zużycie paliwa nie skacze,tj jest na równym poziomie bez względu na obroty silnika czego nie można powiedzieć o w/w JD który trzeba trzymać do max 1800, aby spalanie było przyzwoite.

-skrzynia biegów wysokie + niskie(po 9)przełączane mechanicznie. 9 pod obciążeniem w układzie 3x3. kosz z tarczami odpowiada za 1,4,7; drugi kosz a 2,5,8; trzeci kosz za 3,6,9. Jeżeli bieg się ślizga to są do wymiany najprawdopodobniej tarcze- koszt części to około 3tyś(serwis) + robocizna. szarpanie przy zmianie biegów to stan tarczek biegowych + kalibracja którą można wykonać w serwisie(sprawa elektroniki)

- nie wchodzące biegi- duże prawdopodobieństwo zaśniedziałych kostek pod kabiną z lewej i prawej strony przy elektrozaworach- "kontakt" powinien pomóc.

 

Ciekawostka

Serwis SDF jest do d***. Wymiana tulei cylindra przez mechanika nie z serwisu(cześć zakupiona w serwisie w woj pomorskim) w ciągniku SAME RUBIN. Tuleja przepracowała 500mtg i pękła - wżery. Układ zalany płynem. Zarówno serwis w woj pomorskim jak i główny przedstawiciel SDF nie uwzględnił 2 letniej gwarancji bo naprawa nie została wykonana przez serwis bądź płyn w układzie był nieodpowiedni. Ocenę pozostawiam czytającym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

Dzięki za fachowe spostrzeżenia B) . Kupiłem taki ciągnik i wszystko było OK, ale w czasie orki zerwałem przedni most przyczyną było odkręcenie się nakrętki ataku, czyli nie można było tego przewidzieć <_< .Poza tym wrażenia pozytywne :)

 

ps. wkradła ci się literówka w nazwie producenta silnika MWM powinno byc.

Edytowano przez ochen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0203    0

chciałem sprostować wcześniejsza wypowiedz odnośnie ceny za tarczki biegowe. Wiosna '09 było to około 1500 PLN netto. Kolejne 1500PLN kosztowała blach w koszu z tarczami. Z tego co wiem to w sumie jest tam 6 takich koszów-mała kombinacja podczas załączania biegów.

Wszystkie info na temat skrzyni biegów pochodzą od sąsiada - właściciela wspomnianego SAME RUBIN'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×