Skocz do zawartości
maciek

Agrostar 6.xx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
AGROSTAR
maciek    27

Witam ,zastanawiam się nad zakupem ciągnika deutz fahr agrostar 6.81 ,ile może wynieść kapitalny remont skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Oj chłopie jest oryginał jest impreza, potem po remoncie nie polecam ciężko biegi po jakimś czasie wskakują a czasami nawet po 5 min nie wskoczą ;/ ale coś koło 35 tyś zł :P


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    127

No ale są tam 2 biegi mechaniczne a reszta to 9 stopniowy PowerShift (o ile się nie myle)

Zależy co nawaliło bo może wystarczy zrobic półbiegi...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ochen    28

Witam! Poszukuje wszelkich info oraz wskazówek i podpowiedzi na temat deutz agrostar 6.81 najlepiej od użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0203    0

Witam! Poszukuje wszelkich info oraz wskazówek i podpowiedzi na temat deutz agrostar 6.81 najlepiej od użytkowników.

Witam. W/w model posiadam od wiosny '11 czyli krótko ale:

-silnik WMW oszczędny tak jak miał być. Stosowany w starszych Fendt'ach z tego co wiem. z własnego doświadczenia powiem ze model który posiadam jest z '97 podchodzi pod 10k motogodzin o mocy 187KM jest oszczędny. W orce 10km/h 2,4m szeroko spalił jakieś 2-3 litry mniej na ha niż JD 7810 175KM, jakieś 9km/h. Zużycie paliwa nie skacze,tj jest na równym poziomie bez względu na obroty silnika czego nie można powiedzieć o w/w JD który trzeba trzymać do max 1800, aby spalanie było przyzwoite.

-skrzynia biegów wysokie + niskie(po 9)przełączane mechanicznie. 9 pod obciążeniem w układzie 3x3. kosz z tarczami odpowiada za 1,4,7; drugi kosz a 2,5,8; trzeci kosz za 3,6,9. Jeżeli bieg się ślizga to są do wymiany najprawdopodobniej tarcze- koszt części to około 3tyś(serwis) + robocizna. szarpanie przy zmianie biegów to stan tarczek biegowych + kalibracja którą można wykonać w serwisie(sprawa elektroniki)

- nie wchodzące biegi- duże prawdopodobieństwo zaśniedziałych kostek pod kabiną z lewej i prawej strony przy elektrozaworach- "kontakt" powinien pomóc.

 

Ciekawostka

Serwis SDF jest do d***. Wymiana tulei cylindra przez mechanika nie z serwisu(cześć zakupiona w serwisie w woj pomorskim) w ciągniku SAME RUBIN. Tuleja przepracowała 500mtg i pękła - wżery. Układ zalany płynem. Zarówno serwis w woj pomorskim jak i główny przedstawiciel SDF nie uwzględnił 2 letniej gwarancji bo naprawa nie została wykonana przez serwis bądź płyn w układzie był nieodpowiedni. Ocenę pozostawiam czytającym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

Dzięki za fachowe spostrzeżenia B) . Kupiłem taki ciągnik i wszystko było OK, ale w czasie orki zerwałem przedni most przyczyną było odkręcenie się nakrętki ataku, czyli nie można było tego przewidzieć <_< .Poza tym wrażenia pozytywne :)

 

ps. wkradła ci się literówka w nazwie producenta silnika MWM powinno byc.

Edytowano przez ochen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0203    0

chciałem sprostować wcześniejsza wypowiedz odnośnie ceny za tarczki biegowe. Wiosna '09 było to około 1500 PLN netto. Kolejne 1500PLN kosztowała blach w koszu z tarczami. Z tego co wiem to w sumie jest tam 6 takich koszów-mała kombinacja podczas załączania biegów.

Wszystkie info na temat skrzyni biegów pochodzą od sąsiada - właściciela wspomnianego SAME RUBIN'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.