Ryba

Zetor Forterra 9641 + T088

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ryba    5

Otóż głównie chodzi mi o to czy moge pracować takim zestawem na zaczepie przesównym? Nie mam dolnego i boje sie że zaczep przesówny może pęknąć :mellow: Jak myślicie? Może ktoś już tak pracowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o zaczep do przyczep a nie o zaczep rolniczy? T-088 jeśli dobrze pamiętam to wywiera nacisk na zaczep 18kN (wg katalogu) natomiast ten zaczep to ma chyba max 12kN więc raczej nie wytrzyma, a z całą pewnością rozklepie Ci dolny otwór na bolec. Ja do zeszłego roku zapinałem go do zaczepu rolniczego który był w zestawie. Jednak wyglądało to dość niepewnie więc w tym roku dorobiłem sobie całkiem nowy zaczep. Jak coś to mogę fotki jutro zrobić.


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReMeK8250    30

Da rade zapiąć i śmiało jeździć, ale ile by Ci to wytrzymało nie wiem jednak tak jak napisał @chłopa z mazur rozklepała by się dziura bo te ucho przy T-088 jest tak chu.... zrobione że zwykły bolec nie wejdzie,a druga sprawa jest taka że jak podniesiesz cięgna od tuza do samej góry to przy mocnym skręcie będą Ci o wałek wadzić. Jeździłem troche takim zestawem u wujka (rozrzutnik pożyczył) i zetor wtedy nie dawno przyszedł to było ze dwa lata temu jeszcze dobrze nie umiałem jeździć to po dziurach się czasami pędziło rozrzutnik skakał na tym zaczepie i nie pękł, jest do tej pory :P . Tylko może któryś z was by doradził czemu się nie chce przesuwać? Coś się zacieło w nim i ani drgnie dźwignia :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Spróbuj Podbić cały zaczep jakims młotkiem od dołu, jednocześnie ciągnąc dźwignię, albo od góry.

Pewnie podczas jazdy się troche przekrzywił i zaklinował w tych prowadnicach, tez tak miałem, ale póścił, nasmarowałem wszystko i teraz śmiga.

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReMeK8250    30

A dzięki za rade @Grzesiu95 ale jak ostatnio byłem u wujka to kłopot już był rozwiązany. Pękła w nim jedna sprężynka podobno, jednak została wymieniona i już wszystko działa. :blink: Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj