Ryba

Zetor Forterra 9641 + T088

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Ryba    4

Otóż głównie chodzi mi o to czy moge pracować takim zestawem na zaczepie przesównym? Nie mam dolnego i boje sie że zaczep przesówny może pęknąć :mellow: Jak myślicie? Może ktoś już tak pracowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o zaczep do przyczep a nie o zaczep rolniczy? T-088 jeśli dobrze pamiętam to wywiera nacisk na zaczep 18kN (wg katalogu) natomiast ten zaczep to ma chyba max 12kN więc raczej nie wytrzyma, a z całą pewnością rozklepie Ci dolny otwór na bolec. Ja do zeszłego roku zapinałem go do zaczepu rolniczego który był w zestawie. Jednak wyglądało to dość niepewnie więc w tym roku dorobiłem sobie całkiem nowy zaczep. Jak coś to mogę fotki jutro zrobić.


Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

z małym poślizgiem ale fotka już jest TU


Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReMeK8250    30

Da rade zapiąć i śmiało jeździć, ale ile by Ci to wytrzymało nie wiem jednak tak jak napisał @chłopa z mazur rozklepała by się dziura bo te ucho przy T-088 jest tak chu.... zrobione że zwykły bolec nie wejdzie,a druga sprawa jest taka że jak podniesiesz cięgna od tuza do samej góry to przy mocnym skręcie będą Ci o wałek wadzić. Jeździłem troche takim zestawem u wujka (rozrzutnik pożyczył) i zetor wtedy nie dawno przyszedł to było ze dwa lata temu jeszcze dobrze nie umiałem jeździć to po dziurach się czasami pędziło rozrzutnik skakał na tym zaczepie i nie pękł, jest do tej pory :P . Tylko może któryś z was by doradził czemu się nie chce przesuwać? Coś się zacieło w nim i ani drgnie dźwignia :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Spróbuj Podbić cały zaczep jakims młotkiem od dołu, jednocześnie ciągnąc dźwignię, albo od góry.

Pewnie podczas jazdy się troche przekrzywił i zaklinował w tych prowadnicach, tez tak miałem, ale póścił, nasmarowałem wszystko i teraz śmiga.

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReMeK8250    30

A dzięki za rade @Grzesiu95 ale jak ostatnio byłem u wujka to kłopot już był rozwiązany. Pękła w nim jedna sprężynka podobno, jednak została wymieniona i już wszystko działa. :blink: Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez audi80b4
      mam taki problem w mojej forterze pali mi cały czas bezpiecznik F6 jest on od prawej przedniej i prawego tylnego światła pozycyjnego i lampy pojedynczej tylnej tej na dole, co wsadze nowy bezpiecznik włacze światła i buch pali, jaka może być przyczyna bo nie mam pomysłów
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.