Skocz do zawartości
Ryba

Zetor Forterra 9641 + T088

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Ryba    4

Otóż głównie chodzi mi o to czy moge pracować takim zestawem na zaczepie przesównym? Nie mam dolnego i boje sie że zaczep przesówny może pęknąć :mellow: Jak myślicie? Może ktoś już tak pracowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o zaczep do przyczep a nie o zaczep rolniczy? T-088 jeśli dobrze pamiętam to wywiera nacisk na zaczep 18kN (wg katalogu) natomiast ten zaczep to ma chyba max 12kN więc raczej nie wytrzyma, a z całą pewnością rozklepie Ci dolny otwór na bolec. Ja do zeszłego roku zapinałem go do zaczepu rolniczego który był w zestawie. Jednak wyglądało to dość niepewnie więc w tym roku dorobiłem sobie całkiem nowy zaczep. Jak coś to mogę fotki jutro zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



ReMeK8250    30

Da rade zapiąć i śmiało jeździć, ale ile by Ci to wytrzymało nie wiem jednak tak jak napisał @chłopa z mazur rozklepała by się dziura bo te ucho przy T-088 jest tak chu.... zrobione że zwykły bolec nie wejdzie,a druga sprawa jest taka że jak podniesiesz cięgna od tuza do samej góry to przy mocnym skręcie będą Ci o wałek wadzić. Jeździłem troche takim zestawem u wujka (rozrzutnik pożyczył) i zetor wtedy nie dawno przyszedł to było ze dwa lata temu jeszcze dobrze nie umiałem jeździć to po dziurach się czasami pędziło rozrzutnik skakał na tym zaczepie i nie pękł, jest do tej pory :P . Tylko może któryś z was by doradził czemu się nie chce przesuwać? Coś się zacieło w nim i ani drgnie dźwignia :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu95    7

Spróbuj Podbić cały zaczep jakims młotkiem od dołu, jednocześnie ciągnąc dźwignię, albo od góry.

Pewnie podczas jazdy się troche przekrzywił i zaklinował w tych prowadnicach, tez tak miałem, ale póścił, nasmarowałem wszystko i teraz śmiga.

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ReMeK8250    30

A dzięki za rade @Grzesiu95 ale jak ostatnio byłem u wujka to kłopot już był rozwiązany. Pękła w nim jedna sprężynka podobno, jednak została wymieniona i już wszystko działa. :blink: Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×