Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zadzwoniłem jeszcze raz do serwisu i powiedzieli mi ze do 600mtg ma prawo brac tyle oleju wiec spytałem ich o dokument na ktorym jest napisane ze ma prawo brac 6l oleju powiedzieli mi ze nie moga tego pokazac. wydaje mi sie ze czekaja tylko az gwarancja mi minie zeby nie musieli w nim nic robic

Opublikowano

W mojej Proximie mam prawie 700 mth i od nowości olej zmienili raz w serwisie po 80 mth a po 300 mth sami wymieniliśmy i ubytków jest bardzo mało!! To co wlaliśmy na max to tylko raz 1l dolaliśmy i cały czas jest wszystko ok :D Oni tylko czekają aż gwarancja minie i będą mieli ciebie z głowy <_<

Opublikowano

zadzwoniłem jeszcze raz do serwisu i powiedzieli mi ze do 600mtg ma prawo brac tyle oleju wiec spytałem ich o dokument na ktorym jest napisane ze ma prawo brac 6l oleju powiedzieli mi ze nie moga tego pokazac. wydaje mi sie ze czekaja tylko az gwarancja mi minie zeby nie musieli w nim nic robic

Nie możesz tego tak zostawić , twardo żądaj dokumentu, wpisu w książce, że masz takie przepały oleju, a poza tym zgłoś sprawę do inspekcji handlowej

Opublikowano

Bogdan to jest do zgłoszenia w Urzędzie ochrony konkurencji i konsumenta i pan Bercik wali ze wszystkimi dokumentami tam i zgłasza sprawę tak jak tu miał kolega na forum w sprawie Fotona, bo jeśli tak jest jak pisze to ten ciągnik nie ma prawa jeździc, oczywiście jeśli to prawda... kiedy go kupiłeś Panie Berciki i podaj numer książki gwarancyjnej jak możesz, bo na pewno tako3wą posiadasz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v