Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

uszczelka wymieniona plecak założony, tylko pojawił mi sie teraz problem dzwigni poziomu opadania, mianowicie nie zatrzymuje sie podnosnik w wyznaczonym poziomie tylko albo spada calkiem lub nie spada wgl. ma może ktos jakis dokladny schemat tego mechanizmu ktory tym steruje, bo zdejmujac plecak mechanizm na ktorym znajduje sie rolka zeskoczyl i nie znam jego dokladnego połozenia mianowicie czy ta rolka ma pracowac z dwiema blaszkami zamykajacymi rozdzielacz i z takim plastikiem ktory polaczony jest z tłokiem?

Opublikowano

Witam posiadam RENAULT 7712 ts i mam pytanie w kabinie  po prawej stronie za waichami od podnośnika przy podłodze jest cięgło linki, która prowadzi do podnośnika od czego jest ta linka .?

Opublikowano

Jest to cięgno od regulowania szybkości opuszczania podnośnika jak wyciągniesz to powinno wolniej opadać oczywiście jak masz sprawne.

Opublikowano (edytowane)

dzięki wielkie za zilustrowanie tematu, ręczny podciągnięty troszkę a łapie na 3 ząbek hamulce brzytwa ,ogólnie mam założone nowe tarcze i klocki .

Edytowane przez krzeniek
Opublikowano

W renault 7712  na  desce z kontrolkami jest kontrolka stop takie czerwone P czy to jest kontrolka od ręcznego hamulca  czy oznacza coś innego, u mnie ona nie działa a jeśli od ręcznego, to gdzie jest czujnik ręcznego hamulca .

Opublikowano

Tak wiem że należało by najpierw sprawdzić żarówkę ,ale śrubki od klosza kontrolek są tak skorodowane ,że nie ma szans ich odkręcić ,trzeba będzie je rozwiercać ,poza tym wszystkie kontrolki są sprawne ,wajchę  od ręcznego oglądałem od spodu i nie widzę  żadnego czujnika, klocki maja przewody i wygląda że wszystko jest podłączone, przynajmniej od spodu.

Opublikowano

Czujnik ok jest z lewej strony pod kabiną nad zaciskiem  hamulca ,  kontrolka ręcznego działa  , to żarówka była spalona, rozwierciłem śruby rozebrałem zegary i po kłopocie ,dzięki za rady .

Opublikowano

Witajcie pany ;) mam takie pytanko odnośnie tego ciagnika przymieżam sie do kupna i zastanawiam sie jaki ma udźwig ta renówka ?ponieważ posiadam zawieszany opryskiwacz Pilmet 1018 ( 1000l wody,18 m szer. belki) Czy podniesie ? sam opryskiwacz wazy 600 Kg + 1000 l wody to wychodzi gdzieś 1600-1700 kg 

Opublikowano

Czy podpowie ktoś gdzie powinien być podłączony "luźny" przewód? Druga wsuwka podłączona do czujnika w układzie chłodzenia, pod górnym zbiornikiem paliwa. 

post-207571-0-49410000-1489530311_thumb.jpg

post-207571-0-43288500-1489530315_thumb.jpg

post-207571-0-56958900-1489530319_thumb.jpg

Opublikowano

Sprawa dotyczy rewersu, otóż jak silnik zimny, dzwignia chodzi wręcz wzorcowo, jak się rozgrzeje trzeba użyć znacznie większej siły aby ja przełączyć. Nic nie zgrzyta, nie wyskakuje tylko chodzi znacznie ciężej. Da radę coś poprawić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v