Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Jak w temacie .... Robił już ktoś coś takiego w swoim NH? Jeżeli tak to ile to kosztuje i o ile można zwiększyć moc ciągnika takiego jak mój? Kiedyś ktoś mi mówił ze mogę go podkręcić o 10KM tj do mocy T 6050 a później słyszałem ze mogę podkręcić ciągnik do takiej mocy jaką posiada najmocniejszy ciągnik danej serii na allegro wyszukałem ze kosztuje to około 3000 tys zł i ze istnieją dwa rodzaje tuningu...

 

Moje kolejne pytanie:

 

Czy istnieje możliwość zamontowania większych siłowników od podnośnika ciągnika oraz zwiększenie wydajności pompy olejowej bez jej wymiany?

Czy jeżeli zamontuje większe siłowniki to podnośnik będzie wydajniejszy bez zwiększania wydatku oleju?

Opublikowano

Ja bym nie montował niczego, czego producent nie przewidział w konstrukcji ciągnika. Nie wiadomo, czy po wzmocnieniu podnośnika nie pęknie tylny most lub skrzynia. Trzeba to sprawdzić. Co do silnika myślę, że wytrzyma on modyfikacje, tylko, że trzeba sprawdzić w jakich modelach ten silnik ma tylko większą dawkę i inną turbinę, ponieważ to, że ma taką samą pojemność nie znaczy, że to jest taki sam, silnik. Gdzieś czytałem, że gościu w tm120 podniósł moc do 140km może ciut więcej. Jeśli już, to bezpieczny tuning jest tak do ok.20% więcej mocy.

Opublikowano

Na zewnątrz zawsze wszystko wydaje się takie samo. N ie widać tylko jak to wygląda w środku. Ja gdybym miał zrobić taką przeróbkę, to najpierw zapytałbym się w serwisie co i jak. Wiem, że w niektórych case i new hollanda są 2 typy osi. Jeden z nich ma większą nośność, a drugi mniejszą. Nie wiem tylko jakie to modele.

Opublikowano

Ten podnośnik to za wolno podnosi, czy za mało? Wydajność pompy wzrasta wraz z obrotami(są układy o zmiennej wydajności lecz tego ciągnika, to chyba nie dotyczy), a ciśnienie można zwiększyć, tylko czy reszta hydrauliki wytrzyma.

Opublikowano

za nisko w skali do 100 podniesie mi tak do 80 i to jest za nisko dopiero jak wrzucę siewnik nad agregat to podniesie do 100 ale za każdym przejazdem podnosić to trochę nie za wygodnie... mówiąc szczerze to kupiłem chyba za ciężki agregat... z nasionami wazy ponad 2000kg a jest dość długi, im dalej coś wystaje tym ciągnik ma ciężej...

Opublikowano

Na to wygląda, że działa na granicy udźwigu. Warto byłoby poszperać w dokumentacji i sprawdzić czy wyższe modele mają taką samą pompę i na ile mają ustawione ciśnienie w hydraulice.

Opublikowano

no to tak, trzeba sprawdzić jaki jest silnik w danej serii, na ogół to te same silniki tylko mają inne ustawienia. Jeśli jest pompa wtryskowa mechaniczna to to bedzie kosztowało grosze, a jeśli to elektroniczna(CR) to juz więcej, a i tak taniej jakby nowy ciągnik kupić, bo w nowym to 1000-3000zł za 1km, 3000zł podałem bo są 100km traktory z wypasem po nawet 280tys. Jeśli elektroniczna to trzeba zmieniać oprogramowanie, ale myślę że nawet jakbyś 20km dorzucił to 10tys by to nie przekroczyło, ale trzeba sie zastanowic nad tym, lepiej nie przesadzać, a i u dealera nh to nie ma co się pytac raczej, bo jak każdy tak będzie robił to ciągniki najmocniejsze w serii nie będą się sprzedawać, każdy z mniejszego zrobi większy w tańszy sposób. A i silnik ma być luks, jakiegoś zajechanego to nie opłaca się przerabiać :D

Opublikowano

mam nh t 6030 200mth narazie tak bardzo się nie zastanawiam nad przerobieniem bo jeszcze na gwarancji ale później trzeba będzie pomyśleć :D na allegro jest ze robią to za 3000 zł:) ja mam mechaniczną pompe:)

Opublikowano

Każda pompa jest mechaniczna, nie ma czegoś takiego jak pompa elektroniczna. Sterowanie może być mechaniczne lub elektroniczne, w przypadku CR elektronicznie sterowane są wtryskiwacze.

 

Warto byłoby poszperać w dokumentacji i sprawdzić czy wyższe modele mają taką samą pompę i na ile mają ustawione ciśnienie w hydraulice.

Podejrzewam że różnica wynika z innych siłowników pomocniczych, poza tym tego typu modyfikacja jest znacznie bezpieczniejsza niż podnoszenie ciśnienia w układzie.

Opublikowano

Witam. Jak w temacie .... Robił już ktoś coś takiego w swoim NH? Jeżeli tak to ile to kosztuje i o ile można zwiększyć moc ciągnika takiego jak mój? Kiedyś ktoś mi mówił ze mogę go podkręcić o 10KM tj do mocy T 6050 a później słyszałem ze mogę podkręcić ciągnik do takiej mocy jaką posiada najmocniejszy ciągnik danej serii na allegro wyszukałem ze kosztuje to około 3000 tys zł i ze istnieją dwa rodzaje tuningu...

 

Witam;

 

NH T6030 i T6040 maja ten sam silnik tylko inaczej wysterowany. T6030 mozna bez obawy wyposazyc w modul Rapid Tractor, dzieki ktoremu moc i moment obrotowy silnika wzrosna o okolo 25%. Przyrostem mocy i momentu mozna sterowac poprzez odpowiednie zaprogramowanie modulu. Modul mozna tez w kazdej chwili wylaczyc - jesli dodatkowa moc akurat nie jest potrzebna.

Instalacja modulu w tych ciagnikach zajmuje nie wiecej niz 15 minut.

Wiecej informacji znajduje sie tu: http://4motoracing.pl/?p=79

 

pozdrawiam;

Witek

Opublikowano

Nie mają tego samego bo T6030 ma 6 cylindrów a T6040 ma 4 cylindry.

Jeszcze trzeba zwrócić uwagę na fakt że modele 6010,20,30,50,70 z serii delta i plus mają pompę sterowaną mechanicznie więc do czego ten box podłączysz? Tylko do serii elite, rc, i pc można coś takiego zrobić.

 

Widze kolego że masz serie delta więc żadne modyfikacje elektroniczne silnika nie wchodzą w gre, jakbyś miał T6030 RC czy PC to można dać boxa lub bardziej zaawansowana sprawa to modyfikacja oprogramowania sterującego pracą silnika.

Spalanie w ciężkich pracach powinno spaść (przeliczone na hektar oczywiście) bo na godzine pracy ciągnik więcej wypije.

U nas w pługu po wzroście mocy o 50 koni w nh tm spalanie spadło bo pług na całą szerokość można było rozstawić oraz szybciej jechac, no i wydajność pracy wzrosła.

Opublikowano

Jeszcze trzeba zwrócić uwagę na fakt że modele 6010,20,30,50,70 z serii delta i plus mają pompę sterowaną mechanicznie więc do czego ten box podłączysz? Tylko do serii elite, rc, i pc można coś takiego zrobić.

Witam;

 

Oczywiscie, masz racje. Pomylilem modele. Przy pompach mechanicznych faktycznie trudno jest dzialac.

 

pozdrawiam;

Witek

Opublikowano

Jak masz kolego mechaniczną pompe to sam możesz sobie podnieść moc, mój znajomy ma NH TM 120 i mówi że przy pompie jest jakaś śrubka która rególuje dawke paliwa i tym samym podnosi moc!!

Opublikowano

Witam

Jeśli już mowa o silniku to chciał bym sie dowiedzieć czy długo docieraliście ciągniki

Kupiłem T6030 i narazie sie dociera ale do ilu mth mam tak go docierać ?

Czy one były jakoś docierane w fabryce ??

Opublikowano

Kolega KamilT... dobrze mowi - jest sruka przy pompie ktora sie reguluje dawke paliwa

Wiadomo - wiecej pali ale nie ma dymu bez wiru w baku :lol: czy jak to tam bylo :P

Opublikowano

Witam

Posiadam nh t6030 w plusie czy istnieje możliwość podniesienia mocy do takiej jaka jest w modelu t6050?

Jeśli tak to jaki będzie koszt takiej modyfikacji?

Opublikowano

Witam. Jak w temacie .... Robił już ktoś coś takiego w swoim NH? Jeżeli tak to ile to kosztuje i o ile można zwiększyć moc ciągnika takiego jak mój? Kiedyś ktoś mi mówił ze mogę go podkręcić o 10KM tj do mocy T 6050 a później słyszałem ze mogę podkręcić ciągnik do takiej mocy jaką posiada najmocniejszy ciągnik danej serii na allegro wyszukałem ze kosztuje to około 3000 tys zł i ze istnieją dwa rodzaje tuningu...

 

Moje kolejne pytanie:

 

Czy istnieje możliwość zamontowania większych siłowników od podnośnika ciągnika oraz zwiększenie wydajności pompy olejowej bez jej wymiany?

Czy jeżeli zamontuje większe siłowniki to podnośnik będzie wydajniejszy bez zwiększania wydatku oleju?

 

witam odnosnie podniesienia mocy wszystko da sie zrobic jakie kolwiek zapytania kieruj na adres falko77@tiscali.it ci udziele kazdej informacji odnosnie cnh

Opublikowano

W modelach na pompie wirowej da się podnieść moc. Robiłem to 3 dni temu. W zasadzie robił to pewien Pan. http://www.traktormoc.pl/ Takie rady że gdzieś jest śrubka i nią się kręci to lepiej nie piszcie i nie róbcie zamętu.

Cały "tuning" polega na tym że przyjedzie Pan z hamownią najpierw zrobi dwa pomiary siły i momentów obrotowych, od tego co wyjdzie zależy na ile podkręci. Opowiadał ten Pan że spotkał modele 6030 delta które na wałku miały tylko 93 KM nie kW. Wtedy nie dało się wiele zrobić. W moim przypadku było 116,2 KM na wałku a więc około 130 KM na silniku. Potem było podkręcanie - wszystkiego nie widziałem gdyż musiałem trzymać błotnik żeby było więcej miejsca dla tego Pana, na pewno zmieniał kąt pompy wtryskowej, na też zmieniał coś za nią. Po kilku minutach na hamowni pokazało 127,4 KM na wałku czyli blisko 143 KM na silniku. Moment obrotowy wzrósł o około 60 - 70 Nm. Osobiście jeszcze nie testowałem w polu. Wiem tylko że poprzednio traktor z pługiem 4 skibowym obracanym 4 x 45 dawał rade iść max 7,2 km/h Jutro prawdopodobnie sprawdzę jak działa teraz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v