Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
URSUS C330M. Podnośnik po remoncie, wymieniono:
Olej, Tłok, tłoczysko, oring na tłoczysku, oring filtra oleju, oring wejście pompy hydraulicznej mały i duży. Rozdzielacz jak na zdjęciu nowy od Rafal Lla . I podnosi pięknie, bardzo szybko. A jednak puszcza podnośnik dosyć szybko z agregatem uprawowym o szerokości 1.8. Dodam że wcześniej jeden oring nie został wymieniony i olej płynoł z powietrzem, po zmianie już tego powietrza nie ma ale puszcza nadal. Możliwe że nowe tłoczysko z tłokiem puszcza. Tłok jest na dwóch uszczelnieniach z tworzywa (niebieskie) plus jeden metalowy. Jakieś podpowiedzi.?

Messenger_creation_6AB34855-5AC4-48BC-9C8A-924AB70ADF17.png

Opublikowano

masz wyjście z tyłu na hydraulike jak widze. Podepnij przyczepe podnieś i zobacz czy też opada. Wtedy będziesz miał jasbność czy rozdzielacz czy tłok chyba tak najszybciej i najtaniej zdiagnozujesz

Opublikowano
7 godzin temu, toma188199 napisał(a):

Witam.
URSUS C330M. Podnośnik po remoncie, wymieniono:
Olej, Tłok, tłoczysko, oring na tłoczysku ..

 

Miałeś chyba na myśli cylinder ,bo  "tłoczysko " to całkiem inny element. Widzę że zestaw  "nowego typu " ,a pierścienie założone prawidłowo - chodzi o wargę.?

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, andrzej78 napisał(a):

Miałeś chyba na myśli cylinder ,bo  "tłoczysko " to całkiem inny element. Widzę że zestaw  "nowego typu " ,a pierścienie założone prawidłowo - chodzi o wargę.?

Witaj. Tak cylinder i tłok nowy, tłok jest z dwoma uszczelnieniami niebieskimi i jeden metalowy, nowy typ. A pierścienie już założone były jak kupiłem. 

Edytowane przez toma188199
Opublikowano
7 godzin temu, 1210 napisał(a):

masz wyjście z tyłu na hydraulike jak widze. Podepnij przyczepe podnieś i zobacz czy też opada. Wtedy będziesz miał jasbność czy rozdzielacz czy tłok chyba tak najszybciej i najtaniej zdiagnozujesz

Mam nową przyczepę pronar, jutro jak mówisz podepnę ją i zostawię zobaczymy czy coś opadnie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v