Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć.

Mam problem z Ciągnikiem New holland t7.170 Autocommand. 

Od jakiegoś czasu pod obciążeniem wyskakuje błąd CP,  ciągnik zatrzymuje się i nie ma siły przekręcic kołami/ jechać do przodu. Jadąc do tyłu problem nie występuje nawet pod obciążeniem/ kręci kołami, ma siłę. Przy małym obciążeniu na pusto  ciagnik porusza się normalnie do przodu rozpędzając się do 53. Problem występuje jedynie przy jeździe do przodu pod obciążeniem. Czy ktoś mi wytłumaczy co może być tego przyczyną? Rewers kiedyś był wymieniany, olej w skrzyni zmieniony.

Edytowane przez Szaryk1
Opublikowano (edytowane)

Ile ma godzin? Generalnie wygląda na poślizg jednego z pakietu sprzęgieł. 

Mając na myśli rewers, mówisz o tych dwóch sprzęgłach?

Trzeba pomierzyć ciśnienia.

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

Godzin około 3500, rózni operatorzy niektórzy mało odpowiedzialni. Rewers przy kierownicy byl zmieniany ten od wyboru kierunku jazdy przod tył. Podmienialismy również na nowy nic to nie dało. Pod obciążeniem błąd cp. Jak ma lekko normalnie się porusza. 

Opublikowano

Czyli by wychodziło na to że jest poślizg na pierwszym sprzegle jak nie będzie ciśnienia odpowiedniego, ale dlaczego wtedy by jeździł do tyłu nawet pod obciążeniem? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nht7040
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś podobną sytuację gdzie ciągnik nh t7040 2009 rok normalnie odpalał tylko w kabinie jakby wcale nie było prądu mimo tego że normalnie odpala, gaz ręczny i nożny nie reagują, po paru sekundach po odpaleniu samoistnie dodaje gazu stopniowo nie rusza do przodu i do tyłu wszystkie bezpieczniki sprawdzałem masę przy rozruszniku również plus z rozrusznika do kabiny również pomysły się powoli kończą. Proszę o poradę.
    • Przez ENDURAK91
      Ktoś robił wydech przelotowy w T7? Jaka średnica rury itp.?
      Co z adblue, ja chce to zupełnie usunąć czy to dobry pomysł?
    • Przez mariusz1001
      Witam, potrzebuję zamontować wolny spływ oleju hydraulicznego do nh t7, mam miejsce pod rozdzielaczem za łącznikiem centralnym tylko pytanie czy ktoś mi poleci jakiś zestaw w dobrych pieniądzach bo te gotowe co są w internecie to ok 800zł za rurke jakąś redukcję i gniazdo chora cena
    • Przez mariusz1001
      Witam
      orientuje się ktoś czy w ciągnikach serii T7S czyli modele T7 165s 195s i 215s można jakoś włączyć system EPM czyli power boost, jak zwał tak zwał. Czy to tylko kwestia oprogramowania czy coś trzeba wymieniać jakis sterownik silnika czy coś innego ?
    • Przez mariusz1001
      Witam taki temat jest. Mam w swoim t7 z tyłu w dachu w sumie 4 lampy robocze i 2 na słupkach i chciałem założyć w dachu jeszcze po jednej tej skrajnej bo instalacja jest wtyczki podpisane (work lamp nr 3) ale nie ma na nich prądu, w instrukcji wyczytałem że potrzebny jest włącznik dodatkowy do nich ale tylko taki że włącza albo prawą lampę albo lewą. I pytanie czy jest jakiś włącznik żeby włączał 2 na raz ? czy jak będą włączać sie 2 na raz to cos podanie nie wiem przekaźnik jakiś czy cos ? robił juz ktoś coś takiego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v