Skocz do zawartości
emonkey

John Deere 4230 przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
emonkey    0

Witam, mam taki problem, mamy w JD 4230 przedni napęd olejowy, wymieniłem okablowanie które idzie do elektrozaworów koło przedniej osi, po załączeniu przędni napęd hamował ciągnik i doszło do wycieku oleju, a podłączyłem wszystko tak jak było. I teraz nie wiem co się stało. Tam są trzy przewody, jak sprawdzałem to prąd jest na każdym z nich, jak włączę przedni szybko, przedni wolny, jak się jedzie do tyłu to też jest prąd na jednym z trzech przewodów.

Mam żółty kabel to jest od cofania, niebieski od jazdy do przodu tak jak czarny, w kostce jest żółty u góry i tak mam podłączone. Może jakiś elektromagnes się zaciął :/ Bo jak jechał z przodkiem włączonym to aż blokował koła co by świadczyło na złe podłączenie, tak jakby olej był pompowany w drugą stronę.

Jak ktoś jest łaskawy to proszę o napisanie, jak jest z prądami, czy muszą być pojedynczo na przewodach (tak jak mam) czy równocześnie na dwóch jak się cofa. I jak wygląda sprawa oleju, on jest cofany tez przez elektromagnes?

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emonkey    0

Raczej nie... Nie wiem czy to może przekaźnik co jest pod konsolą? Bo wymieniłem na inny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sleny    1

Kolego ja też mam ten napęd w swoim JD 3130. U mnie ktoś to już przerabiał i źle podpiał gdyż nie ciągnął na szybkich do przodu ale w końcu doszedłem i teraz wszystko działa. Tylko to że ja mam kolory: zielony, biały żółty. zielony do przodu, żółty do tyłu a biały to terenowy. I mam tak podłączony szybki do przodu to daje mi prąd tylko na zielony, a jak mam terenowe do przodu to daje mi prąd na zielony i biały, a do tyłu to daje prąd na żółty i biały. Po tym jak go tak podpiąłem to wszystko działa super. Napęd możesz sprawdzić przez dodanie kolejno napięcia do przewodów w kostce (ja mam taką kostkę przy silniku z trzema kablami specjalną do napędu) i wtedy zobaczysz na którym kolorze kabla jak ciągnie przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emonkey    0

Witam, a mi właśnie pojedynczo daje prąd i nie wiem czy tak ma być czy nie. Ile masz przewodów hydraulicznych do tego rozdzielacza? Bo ja 4 :D Tam gdzie te elektromagnesy są.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

Witam mam taki sam problem nie wiem jak podłączyć który kabel pod którą cewkę proszę

o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marian1224
      Witam mam zamiar kupić lokomotywe czy są tu posiadacze taki sprzętów co ropę pija ale za to idą jak dzik w kukurydzę? Chciał bym się dowiedzieć na co patrzeć przed zakupem 
       
       
    • Przez romanddd123
      witam czy wiecie panstwo jak nazywa sie ta czesc poniewaz nie wiem a przez to mi walek nie kredci ?
       

    • Przez brzydal222
      Witam, mój problem polega na tym że ciągnik kiepsko jedzie do przodu a podczas orki staje , silnik pracuje normalnie. Podnośnik oraz wspomaganie działa normalnie, wcześniej było mało oleju w skrzyni po dolaniu dalej to samo. Co może być tego przyczyną? Proszę o odpowiedzi, pozdrawiam.
    • Przez rafal1978
      Cześć, jak odpowietrzyć hamulca w john deerze 2850, są to hamulce hydrauliczne. Szukałem na jdcp.deere.com, ale nie mogę znaleźć odpowietrzników.
    • Przez Kubek95
      Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) 
       
      Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.