Skocz do zawartości
emonkey

John Deere 4230 przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
emonkey    0

Witam, mam taki problem, mamy w JD 4230 przedni napęd olejowy, wymieniłem okablowanie które idzie do elektrozaworów koło przedniej osi, po załączeniu przędni napęd hamował ciągnik i doszło do wycieku oleju, a podłączyłem wszystko tak jak było. I teraz nie wiem co się stało. Tam są trzy przewody, jak sprawdzałem to prąd jest na każdym z nich, jak włączę przedni szybko, przedni wolny, jak się jedzie do tyłu to też jest prąd na jednym z trzech przewodów.

Mam żółty kabel to jest od cofania, niebieski od jazdy do przodu tak jak czarny, w kostce jest żółty u góry i tak mam podłączone. Może jakiś elektromagnes się zaciął :/ Bo jak jechał z przodkiem włączonym to aż blokował koła co by świadczyło na złe podłączenie, tak jakby olej był pompowany w drugą stronę.

Jak ktoś jest łaskawy to proszę o napisanie, jak jest z prądami, czy muszą być pojedynczo na przewodach (tak jak mam) czy równocześnie na dwóch jak się cofa. I jak wygląda sprawa oleju, on jest cofany tez przez elektromagnes?

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sleny    1

Kolego ja też mam ten napęd w swoim JD 3130. U mnie ktoś to już przerabiał i źle podpiał gdyż nie ciągnął na szybkich do przodu ale w końcu doszedłem i teraz wszystko działa. Tylko to że ja mam kolory: zielony, biały żółty. zielony do przodu, żółty do tyłu a biały to terenowy. I mam tak podłączony szybki do przodu to daje mi prąd tylko na zielony, a jak mam terenowe do przodu to daje mi prąd na zielony i biały, a do tyłu to daje prąd na żółty i biały. Po tym jak go tak podpiąłem to wszystko działa super. Napęd możesz sprawdzić przez dodanie kolejno napięcia do przewodów w kostce (ja mam taką kostkę przy silniku z trzema kablami specjalną do napędu) i wtedy zobaczysz na którym kolorze kabla jak ciągnie przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emonkey    0

Witam, a mi właśnie pojedynczo daje prąd i nie wiem czy tak ma być czy nie. Ile masz przewodów hydraulicznych do tego rozdzielacza? Bo ja 4 :D Tam gdzie te elektromagnesy są.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Ryjek1238
      Witam.
      Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.
      Pozdrawiam
      Tomasz.
    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z biegami w john deere 1640 kabina sg2 gdy włączam szybki zakres to ciągnik nie jedzie czasem uda sie i wskoczy może 1 raz na 10 prób i tu pytanie czy da się zdjąć tą przystawke od biegów z prawej strony skrzyni bez otwierania góry?
    • Przez TacerOo
      Witam,
      posiada ktoś schemat elektroniki John deere 2140 ew. czy coś takiego gdzieś dostanę ? Od jakiegoś czasu przestało działać dosłownie wszystko. Mogę jedynie odpalić ciągnik. Brak ładowania, świateł, kontrolek. Prawdopodobnie gdzieś jest spięcie, ale w tonie kabli ciężko się połapać. 
    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.