Skocz do zawartości
emonkey

John Deere 4230 przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
emonkey    0

Witam, mam taki problem, mamy w JD 4230 przedni napęd olejowy, wymieniłem okablowanie które idzie do elektrozaworów koło przedniej osi, po załączeniu przędni napęd hamował ciągnik i doszło do wycieku oleju, a podłączyłem wszystko tak jak było. I teraz nie wiem co się stało. Tam są trzy przewody, jak sprawdzałem to prąd jest na każdym z nich, jak włączę przedni szybko, przedni wolny, jak się jedzie do tyłu to też jest prąd na jednym z trzech przewodów.

Mam żółty kabel to jest od cofania, niebieski od jazdy do przodu tak jak czarny, w kostce jest żółty u góry i tak mam podłączone. Może jakiś elektromagnes się zaciął :/ Bo jak jechał z przodkiem włączonym to aż blokował koła co by świadczyło na złe podłączenie, tak jakby olej był pompowany w drugą stronę.

Jak ktoś jest łaskawy to proszę o napisanie, jak jest z prądami, czy muszą być pojedynczo na przewodach (tak jak mam) czy równocześnie na dwóch jak się cofa. I jak wygląda sprawa oleju, on jest cofany tez przez elektromagnes?

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sleny    1

Kolego ja też mam ten napęd w swoim JD 3130. U mnie ktoś to już przerabiał i źle podpiał gdyż nie ciągnął na szybkich do przodu ale w końcu doszedłem i teraz wszystko działa. Tylko to że ja mam kolory: zielony, biały żółty. zielony do przodu, żółty do tyłu a biały to terenowy. I mam tak podłączony szybki do przodu to daje mi prąd tylko na zielony, a jak mam terenowe do przodu to daje mi prąd na zielony i biały, a do tyłu to daje prąd na żółty i biały. Po tym jak go tak podpiąłem to wszystko działa super. Napęd możesz sprawdzić przez dodanie kolejno napięcia do przewodów w kostce (ja mam taką kostkę przy silniku z trzema kablami specjalną do napędu) i wtedy zobaczysz na którym kolorze kabla jak ciągnie przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emonkey    0

Witam, a mi właśnie pojedynczo daje prąd i nie wiem czy tak ma być czy nie. Ile masz przewodów hydraulicznych do tego rozdzielacza? Bo ja 4 :D Tam gdzie te elektromagnesy są.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marek3080
      Witam
      Tak jak w temacie. Konedata pokazuje że to ten sam model silnika (4239TL) ale jest różnica w mocy. Jeśli ktoś wie i mógłby napisać skąd w 2850 biorą się dodatkowe 8 KM byłbym wdzięczny. I jeszcze na dokładkę czy można zrobić coś z silnikiem w 2650  aby miał te dodatkowe konie jak 2850? Czy to tylko dawka paliwa czy może inna turbina?
      Pozdrawiam
    • Przez Kamilek1997
      Witam jestem tu nowy i nie znalazłem na forum podobnego tematu. posiadam od nie dawna John deera 28-50 i mam taki problem nie ważne zimny czy ciepły , wywala płyn korkiem chłodnicy dzieje sie tak tylko wtedy gdy jedzie sie na pełnych obrotach po przejechaniu około kilometra, na postoju można trzymać na obrotach i nic się nie dzieje, proszę o pomoc 
    • Przez krecikkkkkkkk123
      Witam .
      posiadam JD 2140 4x4 79 r 82 km + Turbo 
      Mam pytanie mam miedzy nogami takie małe pokreło i po prawej stronie tez mam takie 2 pokretła jakby , i nie wiem do czego to słuzy .
      Moze wy mi powiecie .?
       
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
×