Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z obrotomierzem w zetorze 10540 a mianowicie byłem zmuszony wymienić obrotomierz na nowy bo był uszkodzony pokazywał prawidłowo obroty a nie naliczał motogodzin, po wymianie na nowy, nowy obrotomierz pokazuje nie właściwe obroty silnika - zawyża je, na wolnych obrotach [ 800-900 obrotów] pokazuje ok 1500 obrotów a po dodaniu gazu na ok. 1700 wskazówka zamyka się na maxa. Przypuszczam że motogodziny też są nabijane szybciej. wymieniłem prądniczkę na nową ale to nic nie pomogło, podmieniłem też licznik na inny ( nowy ) i nadal jest to samo, a gdy podłączę stary licznik obroty pokazuje  właściwie. Czy miał ktoś taki problem lub ktoś wie jak go rozwiązać to proszę o podpowiedź jak go rozwiązać.

 

Opublikowano (edytowane)

Miałem tak samo przy zegarze w zamienniku z agtechu, wymieniłem na oryginał KMGY i jest OK. Tylko kup z takim samym numerem co stary obrotomierz i będzie dobrze pokazywał. 

IMG_0996.jpg

Edytowane przez Matioza1994
Opublikowano

Dziś napotkałem ten sam problem. Kupiłem licznik(kor) 3 piny i nową prądniczke 2 piny  do 9540 i niestety zawyża obroty. Da radę coś z tym zrobić lub podłączyć sygnał z alternatora? 

Opublikowano

 

W dniu 23.02.2025 o 19:34, jan23 napisał(a):

wudar94 kupiłeś licznik orginalny czy zamiennik ( jakiej firmy)?

Zamiennik, firmy nie znam na tarczy zegara widnieje napis "kor" sprzedawca podał, że pasuje do zetorów po 1990r ze skrzynią 35km/h tarcza wyskalowana do 40km/h.

Opublikowano (edytowane)

Naprawione, po prostu licznik był pod prądniczkę na 3 piny, zmieniłem na taką i wskazuję normalnie. Sprzedawca licznika nie poinformował z jaką "prądniczką" współpracuje. 

Edytowane przez wudar94
Opublikowano

wudar94 z tego co napisałeś rozumiem że pdłączyłeś licznik który ma 3 piny z prądniczką która ma też 3 piny, a powiedz jeszcze czy miałeś orginalnie pociągnięte 2 przewody do prądniczki  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v