Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno kupiłem Case MX100C z drugim kompletem kół do miedzyrzędzi, sprzedający twierdził że kiedyś gdy kupował ten komplet to szukał i dobrał prawidłowo rozmiary żeby przód zgrywał się z tyłem ale ja mam wątpliwości ponieważ przód jest w tym zestawie prawie łysy a tył z 85% jeszcze ma, może ktoś pomorze i sprawdzi czy dobrze dobrane wymiary czy trzeba inną kombinację. Chcę wymienić te łyse z przodu i nie chciałbym kupić opon które nie będą pasowały rozmiarem. Obecnie jest tak jak widać na zdjęciach.

20250205_162636.jpg

20250205_162704.jpg

Opublikowano
15 minut temu, Ziel napisał(a):

W instrukcji masz tabele z rozmiarami opon.

Tylko że nie mam instrukcji i nie mam jak sprawdzić 

Opublikowano

zmierz obwod tych kol co masz założone prawidłowo,podziel wartość dużego kola przez małe np.400÷200=2 i tak samo zrób z tymi wąskimi jak wyjdzie podobnie to jest ok


tylko musisz znać obwód nowej opony bo te zdarte będą miały sporo mniej

Opublikowano

Opony przednie 14,9R28 ( 420/70R28) obwód 4,019 (m) x 1,3199 =5,3 m. Opony tylne 18,4R38 (520/70R38) obwód 5,15 

Opony wąskie przednie 11,2R32 obwód ( toczenia ) 3,99 x 1,3199 =5,27 m, tylne 12,4R46 obwód ( tocz.) 5,31 m. ( 1,3199 przełożenie przód - tył). W drugim zestawieniu " wyprzedzenie przodu znika" , ponadto wymiary opon mogą się różnić w zależności od producenta.😉

Opublikowano
14 godzin temu, andrzej78 napisał(a):

Opony przednie 14,9R28 ( 420/70R28) obwód 4,019 (m) x 1,3199 =5,3 m. Opony tylne 18,4R38 (520/70R38) obwód 5,15 

Opony wąskie przednie 11,2R32 obwód ( toczenia ) 3,99 x 1,3199 =5,27 m, tylne 12,4R46 obwód ( tocz.) 5,31 m. ( 1,3199 przełożenie przód - tył). W drugim zestawieniu " wyprzedzenie przodu znika" , ponadto wymiary opon mogą się różnić w zależności od producenta.😉

W tej chwili te szersze standardowe które są na ciągniku to 13,6R28 - przód,  16,9R38 - tył. Też muszę coś zmienić na przodzie bo jedna z opon  jest Stomil z 70% bieżnika i raczej była podmieniana chyba po awarii poprzedniej bo ta druga ma z 30% i jest Michelin tak jak 2 na tyle, też Michelin, może tak być że są te 3 opony oryginalne. Dzięki za te wyliczenia.

20250206_144014.jpg

20250206_143938.jpg

Opublikowano
21 godzin temu, andrzej78 napisał(a):

Zatem 13,6R28; 3,865 x 1,3199=5,10 m oraz 16,9R38 ,; obwód tocz.4,97 m, jest OK 

Dzięki kolego, jeśli znajdę używkę w podobnym stanie z 70-60 % to zmienię tą gorszą a jeśli nie to raczej nowe.

Opublikowano (edytowane)

Potrzebuję jeszcze rady czy możliwe jest bez wstawiania dodatkowego dławika przytłumienie ciśnienia na wyjściu gniazd hydrauliki z tyłu ciągnika, na jednej z par bo jak podnoszę hydropak z siewnikiem to mało go w kosmos nie wystrzeli tak pędzi w górę, tak samo przy kiprowaniu mniejszych przyczep, mocną hydraulikę mają te mxy, przy obracaniu pługa to zaleta ale przy lżejszych tematach trochę uciążliwe to jest, może jest przy rozdzielaczu jakaś regulacja, nie mam jeszcze żadnej instrukcji więc będę wdzięczny za rady.

Edytowane przez Winner
Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi co do regulacji ciśnienia. 

Pytanko co do błędu EHR, na wyświetlaczu pali się symbol jak na zdjęciu, nie działają przyciski na błotnikach i pewnie o to chodzi ale może ktoś wie na pewno i potwierdzi , a może to coś jeszcze innego. Dodam że przycisk w kabinie i pokrętło potencjometru działa poprawnie.

20250215_162059.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, Ziel napisał(a):

Problem z przełącznikiem na błotniku.

Czyli jednak tak jak mówił poprzedni właściciel, gdy się trochę ociepli zacznę coś z tym robić bo bez tych przycisków na błotnikach podczepianie maszyn to słabo wychodzi. 

Opublikowano

Jaką farbę polecacie żeby pomalować maskę, błotniki i dach w Case MX ? Słyszałem że te z Granitu trochę przereklamowane, a może Kramp ? 

Opublikowano
Wcześniej nie było potrzeby skorzystania z WOM ale gdy ostatnio chciałem rozsiać kredę okazało się że nie za każdym razem mogę załączyć WOM, czasem od razu a czasem za 3-5 tym podejściem, może ktoś ma doświadczenie co może być przyczyną, czy tylko tematy elektryczne czy może też mechanicznie coś nie łączyć i od czego zacząć poszukiwania przyczyny ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v