Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
galeria
Sambron j24t
Opublikowano

Poszukuję instrukcji obsługi do ładowarki SAMBRON J24S. Lub kogoś kto miałby czas żeby poświęcić trochę czasu. Mam sambron j24s. Silnik deutz 3 cylindry. Silnik obecnie odpalony na krótko i ładnie gada. Reszta czyli przewody i osprzęt w stanie agonalnym .

Mus zrobić elektrykę od podstaw, tu potrzebne zdjęcia co i jak jest w kablach przy kierownicy. 

Oświetlenie daj radę od podstaw zrobić. 

 

Brak przewodów do gazu, gaszenia itp. 

Ładowarka trafiła się w cenie złomu więc warto ją robić.

Opublikowano

Mam taką, ale w sprawach technicznych nic Ci nie pomogę. Kable są ochlapane farbą przez sprzedającego. Ogólnie kupa jakichś wiszących kabli i trzeba się przyglądać co do czego.

Jedynie mogę zaproponować Ci oględziny jeśli masz blisko do 27-300.

20241128_170033.jpg

20240220_152436.jpg

Ile zapłaciłeś?

Opublikowano (edytowane)

Koszty zakupu to tyle ile waży w złotówkach😆

Działa u Ciebie gaszenie z linki? Czy masz elektryczny zaciąg? 

 

Jak mógłbym prosić o zdjęcia silnika, dokładnie połączenie gazu z pompą napędu. Jak to jest rozwiązanie.

 I jakie opony są założone, bo obecnie jest przód 12 a to 11 na 20 cali

Edytowane przez michi87
Opublikowano

Gaszenia na linkę.

Za połączenie gazu z pompą napędu to nie rozumiem.

Na pierwszym zdjęciu  gaszenie z linką.

Dalej jest przyspawana metalowa rurka zagieta o 90⁰ I linka wyprowadzona za siedzenie

20241204_131329.jpg

20241204_131538.jpg

Opony mam duże 400/55-22,5

Opublikowano

I tu mi dałeś zagwozdkę bo sam wczoraj zastanawiałem się co to i do czego.

Patrzyłem to idzie pod silnikiem leżąc swobodnie I gdzieś do przodu biegnie. Ale na opuszczonym osprzęcie nie zauważyłem gdzie.

A uważasz że do czego może służyć?

Bo ja z mechaniki noga

Opublikowano

Jest to do regulacji przepływu oleju na napęd, dajesz gazu to zwiększa przepływu oleju i szybciej jedziesz. 

 

 

Co do opon, nie są za szerokie? Bo u mnie na pół wąskie są i też bym zmienił na szersze ale obstawiam się że będzie problem ze skręcaniem

Opublikowano

O fajnie że mi wytłumaczyłeś. Teraz mnie nie ma ale później się temu przyjrzę.

Opony są wysokie tak  niemal na maksa. Nie trą przy skręcie, ale skręt u niej to porażka.

Jedynie ten rewers elektryczny ratuje sytuację  działa sprawnie wyhamowując i zmieniając kierunek

Opublikowano

Więc tak wygląda połączenie drążka z pedałem gazu. Drążek na końcu ma dźwignię z linką w pancerzu

20241205_105737.jpg

20241205_105701.jpg

Opublikowano

Jeśli masz problem z dobraniem okładziny hamulcowej, to od t25 pasuje, tylko ta droższa za 86zl i dwie tulejki tokarz musi dorobić a późnej przyspawać do tej obejmy 

Super, dziękuję za zdjęcia, jeśli możesz to daj jeszcze zdjęcia kabiny jak jest rozwiązana osłona po prawej stronie od kierowcy i jeśli możesz to zdjęcia kokpitu. 

Bardzo pomogły mi dotychczasowe zdjęcia, myślałem że inaczej jest to rozwiązane 

I jeszcze jak jest rozwiązane wajchy przełączającej napęd . Bo u mnie trochę koliduje z resztą

1733393608646394110699244913010.jpg

Opublikowano

Właśnie wyjechałem w pole więc parę h mnie nie będzie. 

Jest to cały panel  demontowany z chyba włókna i żywicy.

 

Obejma z taśma kiedyś mi pękła  bo była spawana. Ale praktycznie hamulca nie używam.  Sam rewers pięknie hamuje

Opublikowano

Ciemno i zdjęcia z lampą do d.py.

Jeśli potrzebujesz lepszych to pisz

20241205_155814.jpg

20241205_155821.jpg

20241205_155828.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jeśli będziesz miał chęć udostępnia mi swojego numeru telefonu to bym chciał chwilę porozmawiać. Bo teraz mam jeszcze kilka pytań. 

1. Ta długa wajcha to jest od napędu?(Przód i 4x4?)

2. Do czego jest ta mniejsza czarna gałka?

3. Otwieranie blokady łyżki jest przy kierownicy? I jak to działa? 

 

4. Rewers jest też przy kierownicy? 

 

5. U Ciebie są cztery wajchy przy fotelu,u mnie fabrycznie trzy.

Ramię góra dół

Łyżka 

I trzecia sekcja do podłączenia

Edytowane przez michi87
Opublikowano
W dniu 5.12.2024 o 18:08, michi87 napisał(a):

Jeśli będziesz miał chęć udostępnia mi swojego numeru telefonu to bym chciał chwilę porozmawiać. Bo teraz mam jeszcze kilka pytań. 

1. Ta długa wajcha to jest od napędu?(Przód i 4x4?)

2. Do czego jest ta mniejsza czarna gałka?

3. Otwieranie blokady łyżki jest przy kierownicy? I jak to działa? 

 

4. Rewers jest też przy kierownicy? 

 

5. U Ciebie są cztery wajchy przy fotelu,u mnie fabrycznie trzy.

Ramię góra dół

Łyżka 

I trzecia sekcja do podłączenia

Nie zobaczyłem że uzupełniłeś pytaniami.

Telefon wysłałem na PW

Mam 4 sekcje. Pierwsza podnosi ramię, druga łyżkę na siebie/ od siebie, trzecia do siłownika górnego wysypu łyżki. 4 ma wyprowadzone przewody pod osprzęt.

Długa wajcha to biegi szybkie wolne. Ta malutka nie mam pojęcia.

Rewers przy kierownicy, mistrzostwo świata, lata 70te a lepiej jak w nowym ciągniku.

To odpinanie nie widm.jak działa, ruszenie dźwigni to jest szybki strzał i odbicie hydrauliki, ale nie patrzyłem gdzie to idzie.

 

Polecam łyżkę górnego wysypu. Każdą patelnię załadujesz 

Opublikowano

Dzięki Twojej pomocy już hydraulika jest ogarnięta. Tylko jeszcze cewki od napędu muszę podłączyć bo obecnie tylko napęd odpalić i będzie jeździć. 

Jeśli czas pozwoli Tobie, to zrób jeszcze zdjęcie pod pompą od napędu(ta duża z lewej od silnika) tam są przewody doprowadzone. Może pomoże iż podpięciem.

I trochę trudniejsza sprawa. Zdjęcie kabli przed kierownicą, od ta blachą ochronną tam gdzie są bezpieczniki. I wtedy zadzwonię 😁

Opublikowano

Z tego co wiem to jakiś elektronik ją ogarniał przed sprzedażą, bo był problem z jazdą . Te kable to chyba jak węzeł gordyjski.

Najlepiej odpisz na pw podając nr telefonu. Będę w MMS zdjęcia przesyłał to łatwiej będzie Ci naprowadzić mnie na to co chcesz.

Teraz niestety wyjazd mam, postaram się zrobić jak wrócę

Cewki są dwie

Pierwsza dwa ujęcia

20241209_083544.jpg

20241209_083649.jpg

I druga

20241209_083627.jpg

20241209_083633.jpg

Tu przełącznik kierunku jazdy przy kierownicy.

A kable zrobię jak wrócę. Trzeba pierw jaki śrubokręt znaleźć.

Nie mniej instalacja to chyba rzeźba od nowa

20241209_083717.jpg

Opublikowano

Super. Dziękuję za zdjęcia. U Ciebie rewers jest inaczej rozwiązany i będzie trzeba kombinować. Obecnie temat zdjęć jest ogarnięty. Teraz walczę z naprawą przegubu bo zrobiłem nowe tuleje i wycięte są stare z ramienia

IMG_20241205_155533.jpg

IMG_20241205_195208.jpg

IMG_20241205_195215.jpg

Opublikowano

U mnie główny tłok gubi sporo oleju ale nie chce mi się do wyciągać bo to olbrzymie bydle. 

Ogólnie wszędzie się poci.

Opublikowano

... bo balot był za ciężki🤣

Ale widać, że już trochę ze spękaniami pracowała

Opublikowano

Niestety w ładowarkach należy kontrolować pęknięcia i je na bieżąco regenerować, tylko tak jak należy a nie tylko polepić po wierzchu. 

Przed pęknięciem max pół dnia roboty. 

Po pęknięciu kula dni przestoju i dwa dni ciągłej roboty lekko

Opublikowano
11 godzin temu, Agrest napisał(a):

U mnie główny tłok gubi sporo oleju ale nie chce mi się do wyciągać bo to olbrzymie bydle. 

Ogólnie wszędzie się poci.

Wszystkie są duże i powiem że we dwóch jest co nieść. Ale warto zrobić bo bydle ma siłę a takich już nie ma. Po odkręceniu przewodów ładnie się wyciągają

Opublikowano

Ten na ramieniu w ubiegłym roku zawiozłem do regeneracji  ale nie było czego kleić 

W Zwoleniu przespawali mi ucho do innego za 1500zł . Mój poszedł na złom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez maroko
      Witam
      Co może być przyczyną tego, że Merlo P 34,7 (2012 rok) nie rozwija pełnej prędkości na 2 biegu? Tak do ok 20-22 km/h się rozpędza.
      Maszyna była taka kupiona. Zauważyłem, że ma zdjęty potencjometr gazu na silniku. Silnik Deutz. Nie jest odłączony tylko zdjęty, podpięty do przewodów a miejsce zaślepione. Widać, że już długi czas tak było użytkowane bo zaszło brudem. Podmiana zaworów na pompie nic nie dała. Niby do tyłu jest ciśnienie a do przodu nie jest takie jak powinno być. Hydromotor sprawdzony i ok. Nie pokazuje jeszcze prędkości jazdy. Czujnik na wale napędowym jest ok. Wskazówka reaguje na zapłon ale nie wskazuje. Wiem, że to trzeba zrobić. Ale czy to by od tego było? Może filtr oleju już do wymiany? Nie znam się aż tak na tym. Podpowiedźcie coś bo powoli kończą mi się pomysły
      Pozdrawiam
    • Przez piotrxdxd
      Szybkie pytanko odnośnie ładowacza czeskiego do zetora marki humpolec N05 017,do czego służą dwa górne siłowniki na ładowaczu zaraz przy ramie nośnej
    • Przez marcin3153
      Witam, posiadam manitou 735 rok 2011 posiadam problem z kontrolka poziomu płynu hamulcowego , po przełączeniu stacyjki świeci jak odpalę również świeci,czujnik jest sprawny podmieniałem z drugiej sprawnej , dziwne jest że wystarczy włączyć światła i kontrolka gaśnie, gdy tylko wyłączę światła kontrolka się załącza.
    • Przez MaciusN95
      Hejka, kupiłem nowe widły do tura wraz z zębami było kilka tygodni szukania, ale po zamontowaniu tur nie opuszcza się do końca jak poprzedni może ktoś wie jak przespawać albo jakoś zmienić żeby zęby całe leżały na ziemi a nie tylko końcówki ?


    • Przez ferguson3075
      Witam , kupię sterownik do tura faucheux prestige 120 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v