Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym zapytać kolegów czy ktoś z Was ma doświadczenia z wtryskami do silnikow John Deere. W internecie pojawiaja sie opinie, ze poprawnie działaja wyłacznie te z dystrybucji JD. Poprawnie sie koduja, silniki pracują lepiej, zas te z dystrybucji denso maja z tym problem. Jakie sa wasze doswiadczenia, zdanie na ten temat? Moze ktorys z Was posiada kody wtryskow, zamontowanych u siebie? W celach porownawczych, moze uda sie rozszyfrowac znaczenie tego kodu?
Zapraszam do dyskusji:)

Opublikowano

Jeśli zależy ci na pełnej mocy to tak tylko ori wtryski jd. Można je czasami trafić poza dystrybucją jd. Poznać można po kolorze takiej zatyczki na górze oraz po numerze na wtryskiwaczu. Denso mają inne numery i chyba czarne zatyczki a jd mają zatyczki szare jak nie pokręciłem i inne numery.

Serwis jd sprzedaje tak zwane remany po regeneracji są tańsze od nowych ori. Ale tu można trafić niespodziankę i kupić w cenie remana nowe ori. MI się to udało. Na pudełku jest numer katalogowy remana ale wtrysk ma na sobie numer nowego. Cena 1/3 niższa.

Jeśli masz nadwyżkę mocy i np traktor ma 140 KM a tobie wystarczy 120 możesz pójść w Denso jeśli chcesz oszczędzić. Da się je zakodować tak samo jak ori ale ciągnik nie przyjmie kodów. Możesz zobaczyć na kanale yt Korbanka jak naprawiali ciągnik jakiegoś youtubera. I najpierw włożyli mu Denso ciągnik nie wywalił błędów ale komputer nie przyjął kodów. Ciągnik nie miał mocy max. Potem włożyli ori wtryski jd zakodowali i moc max wróciła. Podejrzewam, ze handlarze lub ktoś kto szykuje ciągnik na sprzedaż montują denso. Na ciągniku bez podpięcia kompa nie poznasz. Możesz też dowiedzieć się o wtryskach na kanale agrojd.

Opublikowano

Dziekuje za odpowiedz:)
Ogladałem wszystkie te filmy, o ktorych piszesz. Jest w nich wiele bledów, kolor zatyczki nie jest az tak istotny. Obecnie w ciagniku sa remany z zatyczkami koloru brazowego, co wg specjalistow z yt oznaczaloby, ze to dystrybucja denso, co nie jest prawda. Dodatkowo, to, co oni sugeruja, ze jest numerem denso nim nie jest. Pierwszy wiersz oznaczenia na wtrysku. Mialem takie nastawienie, jak napisales po tych filmach. Cala moj poglada na sprawe zmienil fakt, ze agrojd sprzedaje wtryski z dystrybucji denso gwarantujac, ze sie koduja. Dlatego wlasnie, postanowilem tu napisac. Moze ktos wie, co powienin w kodzie miec wtrysk, zeby go przyjał sterownik:) Masz moze nadal kartki z tymi kodami:? Jak sie mial kod z kartki z kodem na wtrysku- porownywałes moze?

Opublikowano

Nie chodzi o zatyczki jakie są na silniku na ciągniku zamontowane. Chodzi o zatyczki na wtryskiwaczach w pudełku. Je się zdejmuje do montażu i zakłada inne.

Na korpusie wtryskiwacza na tym jak by kwadracie mam 3 numery. Pierwszy to takie D lub R symbol denso. R G2S H Drugi numer JD i po tym można poznać czy reman czy nie. RE530362 i ostatni na dole 05F 52811. Te wszystkie numery ani ten odczytany z kodu QR na zatyczce zdjętej z wtryskiwacza wyjętego z pudełka nie mają nic wspólnego z kodowaniem.

Wtryskiwacze się koduje tylko i wyłącznie na podstawie kartki wyjętej z pudełka. Kartki oczywiście jak najbardziej zachowałem przy montażu na każdej kartce napisałem numer cylindra. Ale nie mam ich teraz tu gdzie jestem. To co pokazuje agro jd na swoim kanale pokazując wtrysk denso i jd to 100 % prawda. Nie patrz na kolor zatyczki jaki masz teraz na ciągniku bo to nie ta zatyczka. Natomiast co sprzedają nie wiem. Ja swoje kupiłem w serwisie jd. Jak pisałem wyżej. Kodował mi też serwis. Po zamontowaniu odpaliłem silnik pojechałem do serwisu. To, ze nie można odpalać silnika do zakodowania to nie prawda. 

Kartkę za jakieś dwa tygodnie mogę znaleźć ale kod nikomu się nie przyda raczej. Chodzi o to, że ten kod to są zapisane parametry danego jednego konkretnego wtryskiwacza. Nadaje je maszyna która sprawdza wtrysk po zmontowaniu. Sterownik silnika mając te parametry dokładniej dobiera dawki dla danego wtrysku i cylindra. Dlatego są różnice w kulturze pracy i mocy. Wtrysk denso można założyć ciągnik odpali i pojedzie ale to będzie nie to.

Przy rozbiórce takiego silnika należy bardzo dokładnie zaznaczyć który wtrysk gdzie był jeśli nie mamy kartek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v