Skocz do zawartości

Hydraulika


bauer51

Rekomendowane odpowiedzi

1 i 2 normalne złącza do hydrauliki, takie jak te po drugiej stronie

3 i 4 chyba do LS nigdy tego nie używałem i szczerze nawet nie wiem na jakiej zasadzie działa ten system. (jeden chyba zasila w olej a drugi steruje)

5 wolny spływ, jeśli bedziesz potrzebował podłączyć powrót z jakiejś maszyny pod to gniazdo to radze wymienić złącze przy ciągniku na to normalne tylko o dużej średnicy, bo dokupić wtyczke tego typu co jest przy ciągniku to spore pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rocco0987 napisał(a):

1 i 2 normalne złącza do hydrauliki, takie jak te po drugiej stronie

3 i 4 chyba do LS nigdy tego nie używałem i szczerze nawet nie wiem na jakiej zasadzie działa ten system. (jeden chyba zasila w olej a drugi steruje)

5 wolny spływ, jeśli bedziesz potrzebował podłączyć powrót z jakiejś maszyny pod to gniazdo to radze wymienić złącze przy ciągniku na to normalne tylko o dużej średnicy, bo dokupić wtyczke tego typu co jest przy ciągniku to spore pieniądze.

Dziękuję za odpowiedź 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gospodarny1992
      Cześć pisze z prośbą o rade. Mam zbitą szybę drzwi lewych w Class Arion 460 2016rok, w serwisie claas jest możliwość zakupu takiej, ale pojawią się problem. W okolicy 2018r. szyba została zmodernizowana, delikatnie ale jednak koszty rosną o zawiasy, pałąk z klamką etc. Potrzebuję namiar na pewne źródło. w szybie zmieniły się nieznacznie średnica otworów. Czy ktoś przerabiał ten temat?
    • Przez MFargo
      Witam. Przychodzę tutaj z zapytaniem, czy może miał ktoś problem z podnośnikiem w claas arion 610c 2008r problem polega na tym, że na panelu tym, co się zmniejsza/zwiększa szybkość opuszczenia nie do końca działa poprawnie a potencjometr od maksymalnego podnoszenia trochę działa, ale w dwóch pozycjach tylko do trójki, ale jest tak ze np. ustawie jeden na tym pokrętle od max podnoszenia to podnosi do połowy podnośnik a jak ustawie 3 to podnosi na maksa i nie rozłącza pompy. Kalibracje robiłem, ale to samo jeszcze dodam podczas kalibracji z tego co mi wiadomo podnośnik powinien spaść na sam dół, a nie opadł. Dodam ze ten panel jest dobry, bo wymieniłem z innego ciągnika jeszcze dodam, że na błotnikach sterowanie działa podnosi i opuszcza, ale ciągiem a kiedyś trzeba było kilka razy przycisk klikać, żeby podnieść na maksa.
      Jak ktoś ma jakiś pomysł to z chęcią wysłucham. 
    • Przez kufcio
      Witam
      Wspomniany w tytule ciągnik w drugim roku swojego życia zaczął przy porannym rozruchu gasnąć. Dosłownie silnik sie dławił od obciążenia. Było to ok 2-5 razy na 10 rozruchów. 
      Obecnie występuje to przy każdym zimnym rozruchu a i potrafi na ciepłym przy chwilowym postoju przydusić.
      Kiedy jest ciepło dodaje nogą gazu żeby nie zgasł jednak kiedy jest zimno szkoda mi silnika.
      "Duszenie" występuje dokładnie po 3 sekundach od rozruchu. 
       
      Dostałem info że to prawdopodobnie problem z hamulcami wysokociśnieniowymi, i moze byc cos na rzeczy ponieważ jeszcze na gwarancji wyskakiwał komunikat o problemach z hamulcami i obwodem przyczepy co wydawało mi sie nielogiczne ponieważ w tym czasie nic nie było podpięte pod hamulce. Obecnie komunikat się pojawia bardzo rzadko.
       
      Rozpoznając sprawę w literaturze "systemy techniczne" znajduje rozdzielacz po prawej i jego sterowanie w module A142 po lewej za siedzeniem kierowcy.
       
      Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć?  
      Dostałem też info że "padają diody za siedzeniem" st ą zakładam że mowa jest o A142... 
      Za sugestie dziekuje.
       
    • Przez bartas19
      Panowie chciałbym się coś dowiedzieć czegoś więcej o tej przekładni niż to że ma 4 zakresy i 6 biegów. A mianowicie jaki olej do niej wlać, jakie filtry hydrauliczne i generalnie jak to się spisuje??? Jak działa tryb automatyczny hexactiv i generalnie wszystko to co możecie mi o niej powiedzieć. Pozdrawiam
    • Przez ClaasARES696
      Witam, mam problem z amortyzacją przedniej osi CARRARO.  Migająca lampka(filmik pod postem) od automatycznej amortyzacji i brak reakcji na przyciski od podnoszenia.
      IMG_6952.mov    
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v