Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Pacjent New holland tm190. Po wymianie filtra od skrzyni i uzupełnienia oleju podczas podnoszenia przyczepy mrugnie czasami ta kontrolka ze zdjęcia. Ciagnik jeździ normalnie bez adnego problemu.  Może ktos podpowiedzieć co to się porobiło?  

IMG-20240912-WA0000.jpg

Opublikowano

Brak smarowania , poziom oleju Sprawdzałeś , jak przy podnoszeniu skrzyni , to za mało oleju w tym momencie .

Zależy gdzie Masz ten czujnik , jak układ starego typu jeszcze to Masz filtr przed pompą i pomiędzy czujnik ten , może filtr jest za słaby i dławi . 

Opublikowano

Ta kontrolka w tm 175 i 190 odpowiada za kontrole ciśnienia w układzie skrzyni biegów nie świeci się w przedziale 10-20 bar i drugi czujnik podłączony do tej kontrolki to czujni na zawoże pryjorytetowym pompy wspomagania I ciśnienia oleju w skrzyni biegow. Zawór pryjoytetowy przykręcony jest do samej pomy zębatej zasila skrzynie biegów układ kierowniczy i chodzenia oleju skrzyni biegów. Czujniki są takie same zamieniale je miejscami Czujnik ciśnienia oleju New Holland 87395493 82030730 51581233. W moim przypadku zapalała się kontrolka przez czujnik na zaworze pryjorytetowym bo na skrzyni założyłem sobie manometr I tam żadnych  spadków ciśnienia nie ma bo fizycznie to widzę. Więc zamnienilem miejscami czujniki i kontrolka przestała się zapalać ewentualnie mignie na chwilę że ciężko to wyłapać. Więc Wniosek jest taki że  jeden z czujnikówjwst ju zmęczony ciągłym miezeniem ciśnienia na granicy załączenia 10 barów. A przyczyną braku odpowiedniego ciśnienia są dwie przycinający się zawor pryjorytetowy 5188291         9400502 zawór pryjorytetowy pompy od wspomagania i ciśnienia skrzyni biegow lub uszkodzony orbitrol 47126025 Ospq125/250lsr orbitrol. Obie te rzeczy są drogie i strzelanie na pale nie wchodzi w grę czekam aż coś się  zepsuję konkretnie wiec  w moim przypadku  pozostałem przy zamianie czujnikow miejscami gdzie zmiana zakresu ciśnienia nie stwarza im problemow a mi kontrolka nie świeci ciągle na jalowych obrotach jak coś się przytnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v