Skocz do zawartości

Wspomaganie po regeneracji dziwnie działa - Zetor 7211


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika. Wymieniłem filtr oleju i zalałem nowy olej. Odpaliłem ciągnik i kręciłem w prawo i w lewo. I jakie wnioski? Jak kręcę w prawo to siłownik dochodzi ładnie do samego końca. Natomiast jak kręcę w lewo to przy samym końcu jest takie przełamanie mocne siłownika. Dlaczego tak się dzieje? Dodatkowo w momencie jak np koła są na wprost i kręcę w prawo i nagle chcę dać w lewo to jest takie przełamanie. Czemu tak się dzieje? Dodam, że kół nie ściąga ani w prawo ani w lewo. Gość od którego to kupiłem kazał kilka razy pokręcić w lewo i w prawo i ma być. Tylko moje stare wspomaganie działało dużo lepiej. Ktoś coś podpowie?

Opublikowano

najpierw trzeba bylo poczytac forum i wywalic serwo..

ile przeplaciles ?? porownaj z cena orbitrola.

sprobuj pokrecic tloczyskiem.moze uda sie na chwile ze bedzie dzialalo sprawnie.

najlepiej ustawiac na podniesionym przodzie i wylaczonym ciagniku.

Opublikowano

Prawdopodobnie jest źle ustawiony luz sworznia w suwaku. Odkręcasz widełki 4 nakrętki 17 i masz śrubę na imbus do regulacji (pasuje nakrętka 22 albo 24). Tak regulujesz by sworzeń lekko chodził, i jednocześnie nie było nadmiernego luzu.

Opublikowano

Zetora miałem 30 lat temu ale na 99% pomoże poluzowanie (cybant na tłoku jak się nie mylę 13 klucz ) i pokręcenie tłoczyskiem tak aby się wydłużyło lub skróciło 

Opublikowano

Podczas jazdy po drodze co jakis zaczynaja trzepac sie na boki jak szalone. Luzow jakis duzych nie ma na ukladzie, nie wieksze niz zwykle. Czy to swiadczy o tym ze serwomechanizm jest do regeneracji? Ciagnik to zetor 7245

Opublikowano
32 minuty temu, mds212 napisał(a):

Podczas jazdy po drodze co jakis zaczynaja trzepac sie na boki jak szalone. Luzow jakis duzych nie ma na ukladzie, nie wieksze niz zwykle. Czy to swiadczy o tym ze serwomechanizm jest do regeneracji? Ciagnik to zetor 7245

Sprawdź stan oleju Wydaje mi się że może być za mało i dlatego tak się dzieje

Opublikowano

dziesiatki razy juz to bylo opisane...

albo go ustaw odpowiednio albo wywal i kup orbitrol.

regeneracja nic nie daje.

znaczy da tyle ze ci ustawia odpowiednio .

Opublikowano

jestes tu tyle lat i nie umiesz sobie poszukac odpowiedzi. dziesiatki razy bylo tlumaczone od a do z..

krecisz tlokiem w ta i z powrotem az bedzie dobrze..

Opublikowano

wicia ci rozwiazal problem .

wstaw go do piwnicy i niech tam garazuje jak on.

spec jakich malo juz na swiecie. jemu tak glowa telepie jak zetorowi kolami wiec sie zna..

Opublikowano
2 godziny temu, jacus napisał(a):

wstaw go do piwnicy i niech tam garazuje jak on.

Fobia robi postępy w zastraszającym tempie.

Na Babińskiego chyba jest dyżurny psychiatra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez szumrak
      Mam pytanie czy opłaca się montować elektryczne wspomaganie do ursusa c 330 bo jest tanie podug hydraulicznego 
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam czy wie ktoś jak sie nazywa ta zaznaczona część tej dźwigni i czy można ją kupić osobno bez wymiany całej dźwigni? Czy może jest jakaś możliwość zamienienia tego elementu na jakieś łożysko?
    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie jak ona ma być ustawiona? Bo pod tymi nakrętkami jest tam dwie śrubki, je jak odkręciłem to wykręciłem ten pierścień i pod nim jest następny i jak go dokręciłem delikatnie to kierownica ciężko się kręciła. Więc wróciłem do wersji pierwotnej. Interesuje mnie to czy tą tulejką pod nakrętkami można coś wykasować?

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v