Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym się dowiedzieć jaki olej oprócz hipola stosujecie do skrzyni ursusa c385. Zrobiłem generalny remont I zastanawiam się czy można było by ją zalać np 8Fuchs Agrifarm Utto MP 5 l 10W-30. Czy nie będzie za rzadki dla wzmacniacza momentu i wałka wom.

Opublikowano

W swoim mam zalany agrol stou 10w30 już z 7 lat jedyny minus to mniejsza siła hydrauliki jak się nagrzeje no i wiadomo jak rzadszy to się prędzej pokaże przy wszelkich uszczelnieniach słabej jakości ale niedawno była potrzeba trochę upuścić to czysty po takim czasie... hipol to by już można było magnesem łapać

Opublikowano

Do skrzyni w żadnym wypadku nie 80w90!!

Zalecany olej to olej 80W czyli np. hipol 6. Podobny parametrowo jest UTTO 10w30, który można spokojnie lac. Tylko ze względu na obecność w skrzyni metali nie żelaznych trzeba pamiętać by były to oleje GL4 bądź GL4/GL5. Sam olej GL5 ze względu na specyfikę dodatków EP powoduje korozję metali nieżelaznych. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v