Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar

 Co może byc przyczyną ? 

Opublikowano
13 godzin temu, lukbold napisał:

a otwierałeś te skrzynie choć z boku kiedykolwiek ?? jeśli nie to po prostu daj to komuś zrobić bo tylko strat narobisz. Ewentualnie wyposaż się w książkę napraw

Była otwierana

Opublikowano
7 godzin temu, lukbold napisał:

więc mając schemat katalogu powinieneś coś z tego kumać a nie pytać o to czy z boku coś zrobisz... jprd. Nie kumasz więc wołaj mechanika

Pytam bo czasami są różne sposoby bez rozpoławiania , jak np. wymiana tryba przedniego napędu, które da sie wymienić boczną pokrywą , a kazdy mechanik mowił ze trzeba rodzielać skrzynie od mostu zeby wymienić takze chyba lepiej zapytać grzecznie niż narobić bezsensu roboty...

Opublikowano

pozostaje życzyć powodzenia przy składaniu. Ja uszkodziłem 2 oryginalne, zamienniki tak nie sprężynują i w miarę działają choć mogłoby być szczelniej... Oringi na tłokach se od razu wymień...

A odnośnie tych mechaników i tryba... od razu wiadomo że na oczy traktora nie widzieli jak sadzą takie dyrdymały

Opublikowano
17 godzin temu, lukbold napisał:

pozostaje życzyć powodzenia przy składaniu. Ja uszkodziłem 2 oryginalne, zamienniki tak nie sprężynują i w miarę działają choć mogłoby być szczelniej... Oringi na tłokach se od razu wymień...

A odnośnie tych mechaników i tryba... od razu wiadomo że na oczy traktora nie widzieli jak sadzą takie dyrdymały

A o ktore oringi chodzi ? Mogłbyś pokozac na rysunku o ktore chodzi ?

Opublikowano
Dnia 5.06.2024 o 12:22, lukbold napisał:

15 i 17 to od zwalniania dużej tarczy, jeszcze w samym koszu jest tłok od ściskania tarczek i też 2 oringi

MF poskładany , półbieg chodzi jak powinien , dzięki lukbold za porady :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v