Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
witam , kupiłem zbiornik od 10540 chce go zaadoptować do 9540 , mam od spodu 4 wyjscia na wężyki podpowie mi ktoś jak to jest dokładnie podłączone , gdzie przelewy itd...????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2499

10540 na dwa zbiornik na dole i na górze i one sa polaczone cienkimi przewodami +gruby przewod do tankowania a w 9540 ma jeden zbiornik na górze i ma inne wyjścia bo w zbiornik jest wkręcony ostoinik a 10540 ciągnie paliwo z dolnego zbiornika


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24 napisał:

10540 na dwa zbiornik na dole i na górze i one sa polaczone cienkimi przewodami +gruby przewod do tankowania a w 9540 ma jeden zbiornik na górze i ma inne wyjścia bo w zbiornik jest wkręcony ostoinik a 10540 ciągnie paliwo z dolnego zbiornika

no właśnie , ale udało mi się kupić tylko od 10540, i teraz chce to jakoś zrobić by podlaczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2499

to ja na szybko kiedyś podłączałem tak że z tego grubego węża zrobiłem redukcję i było zasilanie a powrót do tych cienkich przewodów podłączyłem. tylko ten duży otwór jest od drugiej strony co pompa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24 napisał:

to ja na szybko kiedyś podłączałem tak że z tego grubego węża zrobiłem redukcję i było zasilanie a powrót do tych cienkich przewodów podłączyłem. tylko ten duży otwór jest od drugiej strony co pompa

no właśnie tu jest problem , nie wiem jak to rozwiązać , czy zrobić po przeciwnej stronie zasilanie tylko przewód nie bardzo będzie jak puścić, szkoda że nie ma zasilania na dole z drugiej strony , a. ty masz 10540?? bo tam na dole są 4 wyjscia i tyle w sumie nie potrzebne , resztę trza będzie zaslepic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2499

są chyba 2 te wyjścia na śrubę 8 z tego co pamiętam to ta od przodu jest od przelewu a ta druga jest wyrównującą połączona z dolnym zbiornikiem


chyba tam są srobki 10 lub 12 nie 8


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2499
GrzegorzKulawiecki napisał:

dwie są na 17 i jedna podwójna na 8 to mógłby przelew podpiąć a resztę zaslepic w moim przypadku

tylko trzeba sprawdzić czy któraś z tych na 17 nada się na zasilanie bo nie będzie wyciągał paliwa do końca albo będzie się zapowietrzał jak będzie mało paliwa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojtal24 napisał:

GrzegorzKulawiecki napisał:

dwie są na 17 i jedna podwójna na 8 to mógłby przelew podpiąć a resztę zaslepic w moim przypadku

tylko trzeba sprawdzić czy któraś z tych na 17 nada się na zasilanie bo nie będzie wyciągał paliwa do końca albo będzie się zapowietrzał jak będzie mało paliwa

chyba są rurki w środku i żadna się nie nada trzeba będzie przerobić z przelewu do dolnego zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj