karolr817

Zbieżność w t25

Polecane posty

karolr817    0

Cześć, chciałem się was spytać jak ustawić zbieżność w t25 bo mam koła zbieżne o jakieś \ __ / 5cm może 6cm różnicy względem przodu opony a tyłem opony i jest to bardzo dobrze widoczne. Rozumiem że pewnie na drążkach, tylko zastanawiam się czy tylko na poprzecznym tym z przodu czy na tym wzdłużnym co idzie od wąsa do lewego koła też coś trzeba przekręcić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr817    0

dzięki za odpowiedź, a jak myślisz można to zrobić bez demontażu sworzni/przegubów z gniazd w których są osadzone? (bo pewnie nie będzie łatwo) bo zauważyłem że na tym drążku poprzecznym jest taka śruba która łączy lewą stronę z prawą i jeden wchodzi w drugi czy można to na tym ustawić rozciągając to? 

IMG_20230823_111720[1].jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Kolego luzujesz śruby kontrujące  przy końcówkach i kręcisz drążkiem. Te śruby które wskazujesz to luzujesz jakby ci gwintu brakło na końcówkach bo wtedy jedną część drążka się wysuwa lub chowa w zależności od potrzeb. Np. przy zmianie rozstawu kół.

Pozdrawiam

Edytowano przez karbex
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr817    0
5 minut temu, karbex napisał:

Kolego luzujesz śruby kontrujące  przy końcówkach i kręcisz drążkiem. Te śruby które wskazujesz to luzujesz jakby ci gwintu brakło na końcówkach bo wtedy jedną część drążka się wysuwa lub chowa w zależności od potrzeb. Np. przy zmianie rozstawu kół.

Pozdrawiam

dzięki za odpowiedź korbex, nawet nie wziąłem tego pod uwagę że można kręcić całym drążkiem, myślałem żeby robić to poprzez uwolnienie końcówek drążków/sworzni i wykręcanie ich.

Tylko czy tutaj tutaj nie będzie tak że jak będę kręcił całym drążkiem po poluzowaniu kontr to nie będzie tak że z jednej strony będzie mi się wykręcać a z drugiej strony wkręcać? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Nie - spokojnie. Końcówki się różnią tj jest prawa i lewa. I tak to działa jak napisałem.

Pozdrawiam

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr817    0
2 godziny temu, karbex napisał:

Nie - spokojnie. Końcówki się różnią tj jest prawa i lewa. I tak to działa jak napisałem.

Pozdrawiam

Tylko powiedz mi czym rozkręcić ten cały drążek kierowniczy? bo tam nie ma za bardzo za co złapać bo jest to rurka próbowałem francuzem ale się omyka żabka też a koła są podniesione na kobyłkach więc nie stawiają oporu tutaj przy rozkręcaniu

Edytowano przez karolr817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

1. Psiknij gwinty WD i poczekaj z godzinke

2. Ja brałem klucz płaski i nasuwałem na element który zaznaczyłeś na powyższym zdjęciu (rozmiar musisz dopasować taki żeby wszedł ale się nie zmykał) i powinno pójść.

Poluzowałeś te kontry?

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1377

W Parczewie jest zakład mechaniczny który robi takie rzeczy i nie tylko takie

  • Haha 1

>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr817    0
2 godziny temu, karbex napisał:

1. Psiknij gwinty WD i poczekaj z godzinke

2. Ja brałem klucz płaski i nasuwałem na element który zaznaczyłeś na powyższym zdjęciu (rozmiar musisz dopasować taki żeby wszedł ale się nie zmykał) i powinno pójść.

Poluzowałeś te kontry?

Tak dzięki, zrobiłem dokładnie tak samo odkręciłem tą śrubę co zaznaczyłem na wcześniejszym zdjęciu i nałożyłem na to francuza i rozkręciłem to,faktycznie rozkręcały się obie końcówki jednocześnie tak że dzięki za odpowiedzi👍💪

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez beni226
      Witam, nie wie czy w dobrym dziale ale mam problem z moim 7740, jak jest zatankowany do pełna to nie ma problemu jednak jak paliwo spadnie poniżej połowy to zaczyna sie zapowietrzać. W moim 7740 są 2 zbiorniki 1 z przodu oraz drugi za kołem z tyłu. Miał ktoś może taki problem. Szukam rozwiązania. Podejrzewam ręczną pompke do paliwa ale nie wiem czy ma to z tym zwiazek jaki kolwiek. 
    • Przez gelo707
      Czy zna ktoś nr RAL  malowania ciągników Fiat z okolic 1986r? Maska felgi, skrzynia, silnik.
    • Przez Cyganoxzzz
      Pacjent case mxu , gwizdanie na wysokich obrotach , jakieś porady ?
    • Przez Lenakejdhndks
      Witam, nie wiem co się dzieje podczas rolowania w Zetorze Forterra 120 wyskakuje mi błąd FNI16 520257 co to może oznaczać?
    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj