Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus C-328
Opublikowano

Cześć, chciałem się was spytać jak ustawić zbieżność w t25 bo mam koła zbieżne o jakieś \ __ / 5cm może 6cm różnicy względem przodu opony a tyłem opony i jest to bardzo dobrze widoczne. Rozumiem że pewnie na drążkach, tylko zastanawiam się czy tylko na poprzecznym tym z przodu czy na tym wzdłużnym co idzie od wąsa do lewego koła też coś trzeba przekręcić?

Opublikowano

dzięki za odpowiedź, a jak myślisz można to zrobić bez demontażu sworzni/przegubów z gniazd w których są osadzone? (bo pewnie nie będzie łatwo) bo zauważyłem że na tym drążku poprzecznym jest taka śruba która łączy lewą stronę z prawą i jeden wchodzi w drugi czy można to na tym ustawić rozciągając to? 

IMG_20230823_111720[1].jpg

Opublikowano (edytowane)

Kolego luzujesz śruby kontrujące  przy końcówkach i kręcisz drążkiem. Te śruby które wskazujesz to luzujesz jakby ci gwintu brakło na końcówkach bo wtedy jedną część drążka się wysuwa lub chowa w zależności od potrzeb. Np. przy zmianie rozstawu kół.

Pozdrawiam

Edytowane przez karbex
  • Thanks 1
Opublikowano
5 minut temu, karbex napisał:

Kolego luzujesz śruby kontrujące  przy końcówkach i kręcisz drążkiem. Te śruby które wskazujesz to luzujesz jakby ci gwintu brakło na końcówkach bo wtedy jedną część drążka się wysuwa lub chowa w zależności od potrzeb. Np. przy zmianie rozstawu kół.

Pozdrawiam

dzięki za odpowiedź korbex, nawet nie wziąłem tego pod uwagę że można kręcić całym drążkiem, myślałem żeby robić to poprzez uwolnienie końcówek drążków/sworzni i wykręcanie ich.

Tylko czy tutaj tutaj nie będzie tak że jak będę kręcił całym drążkiem po poluzowaniu kontr to nie będzie tak że z jednej strony będzie mi się wykręcać a z drugiej strony wkręcać? 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, karbex napisał:

Nie - spokojnie. Końcówki się różnią tj jest prawa i lewa. I tak to działa jak napisałem.

Pozdrawiam

Tylko powiedz mi czym rozkręcić ten cały drążek kierowniczy? bo tam nie ma za bardzo za co złapać bo jest to rurka próbowałem francuzem ale się omyka żabka też a koła są podniesione na kobyłkach więc nie stawiają oporu tutaj przy rozkręcaniu

Edytowane przez karolr817
Opublikowano

1. Psiknij gwinty WD i poczekaj z godzinke

2. Ja brałem klucz płaski i nasuwałem na element który zaznaczyłeś na powyższym zdjęciu (rozmiar musisz dopasować taki żeby wszedł ale się nie zmykał) i powinno pójść.

Poluzowałeś te kontry?

  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, karbex napisał:

1. Psiknij gwinty WD i poczekaj z godzinke

2. Ja brałem klucz płaski i nasuwałem na element który zaznaczyłeś na powyższym zdjęciu (rozmiar musisz dopasować taki żeby wszedł ale się nie zmykał) i powinno pójść.

Poluzowałeś te kontry?

Tak dzięki, zrobiłem dokładnie tak samo odkręciłem tą śrubę co zaznaczyłem na wcześniejszym zdjęciu i nałożyłem na to francuza i rozkręciłem to,faktycznie rozkręcały się obie końcówki jednocześnie tak że dzięki za odpowiedzi👍💪

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v