Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 

Edytowane przez Włader
Opublikowano

sprawdzać wszystko po kolei klemy, włącznik prądu, przewody, śruby na masie, stacyjka, przekaźnik od rozruchu, rozrusznik elektromagnes jak nie wiesz jak to sprawdzić to pozostaje zawezwać elektryka

Opublikowano (edytowane)

Dodam że jak zapale na krótko wiadomo że nie wolno to potem pali na kluczyk jak się mu zachce raz pali na kluczyk raz nie no i było już wszystko przeglądane jak i elektryka jak i układ paliwowy i cały czas jest ten sam problem 

miałem też gościa z serwisu wszystko co mógł to wysprawdzał komputer nic nie pokazał żadnej usterki ani błędu i nie doszedł do tego co to moze byc za przyczyna co dalej poradzicie z tym robić?

30 minut temu, wojtal24 napisał:

sprawdzać wszystko po kolei klemy, włącznik prądu, przewody, śruby na masie, stacyjka, przekaźnik od rozruchu, rozrusznik elektromagnes jak nie wiesz jak to sprawdzić to pozostaje zawezwać elektryka

Co dalej poradzisz z tym robić?

Edytowane przez Włader
Opublikowano

daj rozrusznik do dobrego serwisu niech przejrzą może sie coś przywiesza. miałem podobny przypadek w forterze tej starszej że jak na krótko pyknął to już z kluczyka palił to wymieniłem przekaźnik od rozruchu bo się coś z nim działo i pomogło a sprawdź jeszcze czujnik na sprzęgle czy na skrzyni czy się nie zacina tu raczej układu paliwowego bym nie ruszał bo jest.

Opublikowano
6 minut temu, wojtal24 napisał:

daj rozrusznik do dobrego serwisu niech przejrzą może sie coś przywiesza. miałem podobny przypadek w forterze tej starszej że jak na krótko pyknął to już z kluczyka palił to wymieniłem przekaźnik od rozruchu bo się coś z nim działo i pomogło a sprawdź jeszcze czujnik na sprzęgle czy na skrzyni czy się nie zacina tu raczej układu paliwowego bym nie ruszał bo jest.

Czujnik rewersa sprawdzałem ale jest dobry ciągnik mało pracował od nowości to czujniki o których ty mówisz raczej powinny być dobre coś rozłącza albo coś nie łączy 

Opublikowano

To że mało godzin nie oznacza że się nie zrypało.

Ruszaj rewersem podczas kręcenia. W landinim raz palił z kluczyka raz nie.

Płytka rewersu lekko zwierała. Na krótko palił.

 

Opublikowano
3 minuty temu, Agrest napisał:

To że mało godzin nie oznacza że się nie zrypało.

Ruszaj rewersem podczas kręcenia. W landinim raz palił z kluczyka raz nie.

Płytka rewersu lekko zwierała. Na krótko palił.

 

Ale mi tylko zakręci krótko i tyle coś rozłączy I dalej nie kręci 

Opublikowano
5 godzin temu, wojtal24 napisał:

a próbowałeś pominąć stacyjke i zobaczyć czy zapali tzn wypiąć kable od rozruchu że stacyjki i złączyć je i zobaczyć czy kręci

Tak nie próbowałem.

Opublikowano

Zmostkuj czujnik fotela oraz sprzęgło wciśnięte oraz kontrolka won na żółto ma się palić jak się nie pali to coś z czujnikiem wom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez patkus95
      Obrotomierz nie działa brak miejsca na obudowie rozrządu na prądniczke. Zetor 5320 2003r. Co zrobić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v