Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z hamulcami w T-25. Przy cofaniu bardzo hałasują , piszczą. Taśmy regenerowałem sam ,kupiłem okładzinę  u gościa na OLX i przynitowałem do taśmy . 

Potem poskładałem hamulce, wyregulowałem na podniesionym tyle /koła w górze/ koła się kręcą w tył i w przód, może nie tak bardzo swobodnie i  lekko ,ale rękami kręcę. 

Po naciśnięciu pedału hamują, ale jak cofam to piszczą.

Jak to regulować by było dobrze ? Na YouTube Pan Motyl  pokazuje jak regulować , robię wszystko podobnie, ale jest problem.

Proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek i sobie poradził.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ten gość co sprzedawał na OLX mówił że to stare zapasy ze wschodu. Materiał [podobny do oryginału , też ma w sobie to zbrojenie z drutu ,chyba mosiężnego.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v