Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Czy w waszych ciągnikach,ma zimnym silniku wentylator cały czas się kręci?u mnie pracuje dość szybko i głośno. Po dodaniu gazu wentylator przyspiesza,wydaje mi się że wgl nie powinien się włączać przy zimnym silniku i takiej pogodzie
Opublikowano

Jeśli jest to wiskoza to oczywiście że nie powinien w takiej sytuacji kręcić się z pełnymi obrotami.

Na zgaszonym silniku wentylator powinien bez problemu dać się obrócić ręką.

W innym przypadki uszkodzone, lub zablokowane specjalnie.

Opublikowano
28 minut temu, mtracz napisał:

Jeśli jest to wiskoza to oczywiście że nie powinien w takiej sytuacji kręcić się z pełnymi obrotami.

Na zgaszonym silniku wentylator powinien bez problemu dać się obrócić ręką.

W innym przypadki uszkodzone, lub zablokowane specjalnie.

Wiesz co, przyglądałem się i wychodzi na to że nie chodzi po odpaleniu na pełnej,bo jak dodam gazu to on przyśpiesza.Wiatrak da się obrucić ręką,z lekkim oporem,np w moich samochodach,chodzi bardzo lekko noi oczywiście w aucie nie uruchamia się na dzień dobry 

Opublikowano

Czyli jest dobrze.  Tak ma być.

Jeśli podczas ciężkich prac nie grzeje się, to spełnia swoje zadanie i zapina się.

Według mnie wentylator z wiskozą musi się obracać, bo chłodnice oleju skrzyni czy klimatyzacji nie spełniały by swojego zadania.

W samochodzie osobowym sprzyja duży pęd powietrza podczas jazdy. Gdy w samochodzie nie ma wentylatorów elektrycznych, a jest wiskoza to często również sterowana elektrycznie.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v