Skocz do zawartości

Zetor 6245 filtr hydrauliki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeden na zewnątrz w podobnej puszce jak paliwowy, a drugi od spodu tak pod zaczepem. Się wykręca taki dekiel że śrubą. 

Oleju nie trzeba spuszczać do wykręcania.

Opublikowano

Zaraz przy kabinie w 5211. 

W tym pewno też.

Kup Kolego katalog, albo z internetu ściąg. Będzie Ci łatwiej 

Opublikowano

po wuja wymieniac -ja spotkalem takiego ktory w 2000 r mial jeszcze oryginalny filtr z napisem -made in czechoslovakia-nie istnieje od 92 r...przebiegu mial na pewno z 5 tys jak nie lepiej.

tam gdzie w 60-chyba ze masz wersje z pompa pod chlodnica-takiego mialem kiedys.

 

Opublikowano
1 minutę temu, jacus napisał:

po wuja wymieniac -ja spotkalem takiego ktory w 2000 r mial jeszcze oryginalny filtr

czytałem o gościu który się wcale nie myje... tak że tego...

43 minuty temu, zyz1o napisał:

dobra dzięki za pomoc


a powiesz mi jeszcze gdzie znajduje się pompa hydrauliczna ?

pompę się wyciąga dołem np. taki okrągły dekiel. tam też ten mały filtr hydrauliki.

czemu o pompe pytasz?

Opublikowano

bo mam w nim tura i mam go podlaczonego tak że przewody od tura muszę z tyłu wpinać w hydraulike i w kabinie muszę blokować hydraulikę żeby tur działał a chciałbym podłączyć bezpośrednio do pompy żeby nie trzeba było tych przewodów wpinać itp

Opublikowano
13 minut temu, zyz1o napisał:

bo mam w nim tura i mam go podlaczonego tak że przewody od tura muszę z tyłu wpinać w hydraulike i w kabinie muszę blokować hydraulikę żeby tur działał a chciałbym podłączyć bezpośrednio do pompy żeby nie trzeba było tych przewodów wpinać itp

A co przeszkadza wpięcie przewodów?

22 minuty temu, jacus napisał:

po wuja wymieniac -ja spotkalem takiego ktory w 2000 r mial jeszcze oryginalny filtr z napisem -made in czechoslovakia-nie istnieje od 92 r...przebiegu mial na pewno z 5 tys jak nie lepiej.

 

 

I sprzedaje mówiąc, panie wszystko jeszcze w oryginale, nic nie ruszane.

Opublikowano
2 minuty temu, Desperado napisał:

A co przeszkadza wpięcie przewodów?

że zajęte, jak poczebne.

Opublikowano
2 minuty temu, Desperado napisał:

Jeden tylko panie, drugi jest wolny.

u mnie czy zajęte pod tura...

Opublikowano

Poszukaj nawet na olx dekiel pompy Zetor, są gotowe przerobione, niedawno kosztowały ok 350zl. Wtedy podepniesz tura pod pompę i będzie chodził szybciej i będzie trochę większy udźwig, zostaną wolne wyjścia, i orginalny rozdzielacz nie będzie tak dostawał po tyłku. No a filtr hydrauliczny jest koło zbiornika paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v