Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miałem lambo 1300 premium z tego samego rocznika z przebiegiem okolo 5000mth. Bardzo dobry i prosty ciągnik. Praktycznie bezawaryjny. Ciężki i mocny.
  • Like 1
Opublikowano
7 minut temu, Depex napisał:

Miałem lambo 1300 premium z tego samego rocznika z przebiegiem okolo 5000mth. Bardzo dobry i prosty ciągnik. Praktycznie bezawaryjny. Ciężki i mocny.

A jak z dostępnością części zamiennych

Opublikowano
Części oryginalne SDF dostępne bez problemu. Ceny dosyć wysokie. Na przykład rok temu rozszczelniła się chłodnica to nowa 8tys zł, ale naprawa poprzez nowy lut kilkaset zł w zaķładzie, który tym się zajmuje. Bez problemu bo chłodnica jako taka dobrej jakości, poprostu na boku lut puścił. Uszczelniacze oryginalne to corteco więc można kupić w woreczku SDF albo dobrać samemu. Używałem tego ciągnika od 2014 roku, a teraz teść odemnie go wział i już sezon przepracował też bez problemu.
Dodam, że kupiłem go w Pl od pierwszego właściciela z przebiegiem ok 3000mth. U niego pryskał i siał na 100ha, a u mnie orał, siał, uprawiał na 50 ha więc takie cięższe prace robił w gospodarstwie. Do tej pory jest jeszcze na oryginalnych oponach pirelli z 2003 roku. Te ciągniii mają świetny uciąg i naprawde trudno je zakopać. Mi się nigdy nie udało nawet uprawiając wymoki, przed nim miałem ursusa 1614 to on się zakopywał w większej kałuży, a lambo ledwo w tych miejscach ślady kół zostawiało.
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Depex napisał:

Części oryginalne SDF dostępne bez problemu. Ceny dosyć wysokie. Na przykład rok temu rozszczelniła się chłodnica to nowa 8tys zł, ale naprawa poprzez nowy lut kilkaset zł w zaķładzie, który tym się zajmuje. Bez problemu bo chłodnica jako taka dobrej jakości, poprostu na boku lut puścił. Uszczelniacze oryginalne to corteco więc można kupić w woreczku SDF albo dobrać samemu. Używałem tego ciągnika od 2014 roku, a teraz teść odemnie go wział i już sezon przepracował też bez problemu.
Dodam, że kupiłem go w Pl od pierwszego właściciela z przebiegiem ok 3000mth. U niego pryskał i siał na 100ha, a u mnie orał, siał, uprawiał na 50 ha więc takie cięższe prace robił w gospodarstwie. Do tej pory jest jeszcze na oryginalnych oponach pirelli z 2003 roku. Te ciągniii mają świetny uciąg i naprawde trudno je zakopać. Mi się nigdy nie udało nawet uprawiając wymoki, przed nim miałem ursusa 1614 to on się zakopywał w większej kałuży, a lambo ledwo w tych miejscach ślady kół zostawiało.

A czy np. ten 1050 będzie chłodzony cieczą czy powietrzem? Ogólnie nie mam wiedzy o zagranicznych ciągnikach dlatego też zapytam....czy podnośnik jest sterowany EHR czy mechanicznie? Od czego będą te 4 wajchy po prawej stronie. 

U nas ma pracować na 6ha ziemi.

Dziękuję za informację 

Edytowane przez rosek11
Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, karczikpr napisał:

Tu jest sterowanie mechanicznie.

Snapchat-1163209364.jpg

 

Tylko nie wiem co ona ma zrobione z gazem ręcznym, bo ma wklejony pilot od radia w miejsce elektronicznego sterowania gazem.

 

 

CIMG_20221119_182553.jpg

Edytowane przez rosek11
Opublikowano
42 minuty temu, karczikpr napisał:

jak się teraz przypatrzyłem Ta czerwona przy podnośniku wjacha to prawdopodobnie gaz ręczny, a miejsce na słupku poprostu ktoś sobie wykorzystał.

A ma Pan wiedzę, czy w Lambo jest olej jeden do skrzyni i podnośnika? To będzie silnik chłodzony powietrzem?

Opublikowano
3 minuty temu, Depex napisał:

Lambo jest chłodzone cieczą. Olej jest jeden w skrzyni i zasila też wspomaganie kierownicy, hydraulike zewnętrzną i podnośnik.

Dziękuję 👍

Opublikowano

po pierwsze to radzę jechać jutro rano bo do poniedziałek to może go nie być, włączyć kierunkowskazy i sprawdzić czy nie faluje silnik, jak tak to alternatory prawdopodobnie padnięte. U mnie w same takie coś występuje i musze to zrobić. A tak to chyba podstawowe sprawy, wycieki odpalanie, luzy na przednim moście, podnośniku, podpiąć coś ciężkiego jak jest możliwość i sprawdzić czy nie opada podnośnik. Sprawdzić czy wszystkie biegi wchodzą, czy rewers nie zgrzyta, czy sprzęgło nie jest wyeksploatowane, jak szukałem swojego to zdażył raz się egzemplarz że sprzęgło nie zawsze rozłączyło do końca i pełzał ciągnik do przpdu. Hamulce, ręczny,. stanąć na wzniesieniu i zaciągnąć, przedni napęd czy się załącza, blokadę tylnego mostu. nie wiem co jeszcze można sprawdzić. nie wiem jak silnik chłodzony cieczą ale podobny silnik chłodzony powietrzem (taki jak u mnie) ma mankament z cieknięciem koło wtrysku, więc warto to sprawdzić.

Opublikowano
1 godzinę temu, karczikpr napisał:

po pierwsze to radzę jechać jutro rano bo do poniedziałek to może go nie być, włączyć kierunkowskazy i sprawdzić czy nie faluje silnik, jak tak to alternatory prawdopodobnie padnięte. U mnie w same takie coś występuje i musze to zrobić. A tak to chyba podstawowe sprawy, wycieki odpalanie, luzy na przednim moście, podnośniku, podpiąć coś ciężkiego jak jest możliwość i sprawdzić czy nie opada podnośnik. Sprawdzić czy wszystkie biegi wchodzą, czy rewers nie zgrzyta, czy sprzęgło nie jest wyeksploatowane, jak szukałem swojego to zdażył raz się egzemplarz że sprzęgło nie zawsze rozłączyło do końca i pełzał ciągnik do przpdu. Hamulce, ręczny,. stanąć na wzniesieniu i zaciągnąć, przedni napęd czy się załącza, blokadę tylnego mostu. nie wiem co jeszcze można sprawdzić. nie wiem jak silnik chłodzony cieczą ale podobny silnik chłodzony powietrzem (taki jak u mnie) ma mankament z cieknięciem koło wtrysku, więc warto to sprawdzić.

Serdecznie dziękuję 

Opublikowano
11 godzin temu, rosek11 napisał:

Serdecznie dziękuję 

Jak tak czytam informacje na temat SDF w tym Lamborghini to ewentualnie koszty naprawy skrzyni biegów są znaczne....

Opublikowano
20 minut temu, Depex napisał:

Pytanie tylko czy trzeba będzie ją kiedykolwiek robić? W tym egzemplarzu z olx jest zwykła skrzynia bez pół biegów .

Myślałem, że któraś z tych 3 zaznaczonych dźwigi jest od połówek...

IMG_20221120_111819.jpg

Opublikowano
Dnia 19.11.2022 o 21:00, karczikpr napisał:

po pierwsze to radzę jechać jutro rano bo do poniedziałek to może go nie być, włączyć kierunkowskazy i sprawdzić czy nie faluje silnik, jak tak to alternatory prawdopodobnie padnięte. U mnie w same takie coś występuje i musze to zrobić. A tak to chyba podstawowe sprawy, wycieki odpalanie, luzy na przednim moście, podnośniku, podpiąć coś ciężkiego jak jest możliwość i sprawdzić czy nie opada podnośnik. Sprawdzić czy wszystkie biegi wchodzą, czy rewers nie zgrzyta, czy sprzęgło nie jest wyeksploatowane, jak szukałem swojego to zdażył raz się egzemplarz że sprzęgło nie zawsze rozłączyło do końca i pełzał ciągnik do przpdu. Hamulce, ręczny,. stanąć na wzniesieniu i zaciągnąć, przedni napęd czy się załącza, blokadę tylnego mostu. nie wiem co jeszcze można sprawdzić. nie wiem jak silnik chłodzony cieczą ale podobny silnik chłodzony powietrzem (taki jak u mnie) ma mankament z cieknięciem koło wtrysku, więc warto to sprawdzić.

Miał Pan rację.. Lamborghini już sprzedane 🙈

Teraz jeszcze jedno do Państwa pytania...a oto taki Same będzie ewentualnie dobrym wyborem?

https://www.olx.pl/d/oferta/same-explorer-90-CID757-IDRUpjR.html

 

Lub taki 

https://m.olx.pl/d/oferta/same-explorer-95clasic4x4-pneumatyka-rok-2005-CID757-IDQTsfd.html?reason=hp|observed 

Proszę jeszcze raz o pomoc 🤗🤗

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
Przez zdjęcia ciężko coś stwierdzić o egzemplarzach, te ciągniki to na ogół udane konstrukcje. Co najbardziej rzuca się w oczy to to że jeden jest malowany, ja jak wybierałem ciągnik to odrzucałem na starcie malowane.
Tak z ciekawości jakie ciągniki już są w gospodarstwie?
Opublikowano
3 minuty temu, karczikpr napisał:

Przez zdjęcia ciężko coś stwierdzić o egzemplarzach, te ciągniki to na ogół udane konstrukcje. Co najbardziej rzuca się w oczy to to że jeden jest malowany, ja jak wybierałem ciągnik to odrzucałem na starcie malowane.

Mamy obecnie Zetora 7745 i ojciec chce na coś mocniejszego zmienić. Ten właśnie tańszy wygląda na oryginalny, zauważyłem, że ma jeszcze chyba wszelkie naklejki na elementach karoserii czy też błotników który chyba nadaje producent. 

Opublikowano
Dnia 19.11.2022 o 21:00, karczikpr napisał:

 nie wiem jak silnik chłodzony cieczą ale podobny silnik chłodzony powietrzem (taki jak u mnie) ma mankament z cieknięciem koło wtrysku, więc warto to sprawdzić.

Wtryskiwacze w tych silnikach mają miedziane obsady, w których siedzą. Jak z okolic wtryskiwacza wycieka płyn chłodniczy, to na bank jest to rozszczelnione. Jak cieknie na zewnątrz to pół biedy, bo może się jeszcze okazać, że będą przedmuchy z cylindra do układu chłodzenia lub w drugą stronę. Przy takich sytuacjach, polecam najpierw opróżnić układ chłodzenia a dopiero potem wyciagać wtryskiwacze, bo może się spotkać płyn chłodniczy z tłokami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

    • Przez velFoka
      Panowie czy ktoś robił zabieg wymiany sterownika silnika? Mój sterownik z tego co zrozumiałem jest na kości pamięci 16 bodajże że coś blokuje go do wgrania zwiększenia mocy. Zastanawiam się nad wymianą sterownika ale nie wiem czy to zadziała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v