Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z temperaturą silnika w tym ciągniku mianowicie utrzymuje się na godz 14 stej a w trakcie upału i orki idzie nawet ciut wyżej. chociaż ciągle na zielonym polu mam ciągnik od niedawna i niewiem czy ma tak być czy nie. termostaty i visko zmienione na nowe. jak to u was jest?
Opublikowano

Jeśli dajesz w palnik i nie wchodzi na czerwone to jest OK, silnik musi być dogrzany inaczej szybko trafiłby go szlak. Natomiast jak zobaczysz, że wchodzi na czerwone to trzeba będzie przyjrzeć się tematowi.

Opublikowano

witam mam jeszcze jeden problem ostatnio zauważyłem jakby przybywało oleju w silniku chociaż nie byłem pewny czy nie wlałem ostatnio ciut wiecej (płynu nie ubywa) olej wymieniłem i po zasianiu 20 ha rzepaku sprawdziłem i około centymetra przybyło na miarce myślę za to ropa gdzieś się dostaje. ktoś coś doradzi ? bo od niedawna mam ten ciągnik

Opublikowano

jeśli to kogoś interesuje to uszczelniacz na pompie był twardy i przepuszczało paliwo. niechce zakładać nowego tematu więc zapytam tu bo mam tła i są luzy stuka jak się za to zabrać co tam trzeba wymienić i czy w ogóle samemu się za to zabierać? ktoś to przerabiał?


chodzi o TLS i przednia oś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v