Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

2 lata temu wymienilem oring na wom w 8120. Tam sie odbezpiecza pierscien i walek wychodzi. I w srodku jest oring ktory to uszczelnia. Byl pekniety. Nr w katalogu 359107X1  jednak gowno to dalo i olej dalej kapal. Teraz wymieniam olej i przy okazji znowy wyjalem ten walek i oring dalej tam siedzi i jest caly. Z katalogu wyczytalem, ze on ma grubosc 2,5. Probowalem tam wsadzic 3 ale nie wchodzi :/ walek jest rowny i czysty nic nie wytarty. Jakis pomysl to gowno uszczelnic? Na silikon to wpierd*lic? 

Edytowane przez kamil800
Opublikowano

Przecież wałek się w tym kręci, to chyba silikon odpada. Chyba, że cieknie od zewnętrznej strony? Może po prostu nowy załóż? Może ten jeden się trafił felerny i po prostu ciekło przez niego, albo go coś uszkodziłeś przy wkładaniu. 

Opublikowano (edytowane)

Walek na oringu sie obraca? Nie wydaje mi sie. On z oringiem i ta obudowa obraca sie na uszczelniaczu. Przeciez oring by nie wytrzymal tarcia.  No i gdyby sie obracal to by zabezpieczenie wytarl od razu

Edytowane przez kamil800
Opublikowano

Wsadzilem walek na silikon i walkiem juz nie cieknie. Ale dlugo sie nie cieszylek bo okazalo sie, ze simeringiem tez cieknie 🤦‍♂️ powiedzcie mi jak tu sie wyciaga ten simering na walku? Bo w 61xx niby jest jakis dekiel i tam ludzie wkrecaja jakies szpilki. Tu nie widze zadnego dekla tylko jest maly pierscien segera ktory wlasnie trzyma wom i jest taki jeden duzy i on jest jakby zabezpieczone jeszcze sruba? Na fotce to widac. Wystarczy to wyjac i tam juz bedzie uszczelniacz? W 81 zaden tryb nie spadnie tak jak w 61?

IMG_20220711_155615.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v