Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam przedmuchy przy głowicy zaworowej pomiędzy kolektorem ssącym a wydechowym sprawdzałem dokręcenie śrub ale nie pomogło był robiony silnik od spodu był cały wyjęty i w pewnym momencie był zaczepiony za kolektor ssący mogło się coś tam poluzować zawory były ustawione końcówki wtryskiwacza wymienione na nowe

Edytowane przez Damian41
Błąd pisowni
Opublikowano
17 godzin temu, Damian41 napisał:

Witam mam przedmuchy przy głowicy zaworowej pomiędzy kolektorem ssącym a wydechowym sprawdzałem dokręcenie śrub ale nie pomogło był robiony silnik od spodu był cały wyjęty i w pewnym momencie był zaczepiony za kolektor ssący mogło się coś tam poluzować zawory były ustawione końcówki wtryskiwacza wymienione na nowe

Tak jak kolega pisze wymien najpierw uszczelki kolektorów nie schodzi z tym długo a jak nie pomoże to może faktycznie pod głowicą dmucha czasami się tak dzieje i wtedy trzeba rozebrać dać głowice do szlifowania płaszczyzny No i najlepiej też cylindry i złożyć spowrotem 

Opublikowano
Dnia 29.05.2022 o 20:48, Damian41 napisał:

Witam mam przedmuchy przy głowicy zaworowej pomiędzy kolektorem ssącym a wydechowym sprawdzałem dokręcenie śrub ale nie pomogło był robiony silnik od spodu był cały wyjęty i w pewnym momencie był zaczepiony za kolektor ssący mogło się coś tam poluzować zawory były ustawione końcówki wtryskiwacza wymienione na nowe

Dmucha pomiędzy kolektorem ssącym a wydechowym. Jeżeli pali normalnie, nie traci mocy to nic bym nie ruszał. Gdyby to były uszczelki na kolektorze to w miejscu nie szczelności pojawiła by się sadza (na wydechowym). Gdyby nieszczelność wystąpiła pomiędzy głowicą i cylindrem to najpierw by się w tym miejscu pocił a później pokrył sadzą i tracił na mocy. Podobnie na wtryskiwaczu.

Silnik był robiony od spodu czyli panewki na wale czy coś więcej ? Głowice były ściągane i oczyszczone z nagaru ?

Opublikowano
22 godziny temu, dsbh napisał:

Dmucha pomiędzy kolektorem ssącym a wydechowym. Jeżeli pali normalnie, nie traci mocy to nic bym nie ruszał. Gdyby to były uszczelki na kolektorze to w miejscu nie szczelności pojawiła by się sadza (na wydechowym). Gdyby nieszczelność wystąpiła pomiędzy głowicą i cylindrem to najpierw by się w tym miejscu pocił a później pokrył sadzą i tracił na mocy. Podobnie na wtryskiwaczu.

Silnik był robiony od spodu czyli panewki na wale czy coś więcej ? Głowice były ściągane i oczyszczone z nagaru ?

Uszczelka pod wtryskiwaczem do wymiany znalazłem

Ale pojawił się gorszy problem mianowicie nie mam smarowania na klawiaturę zaworów udoznilem kanał jak na zdjęciach ale dalej nic ciągle jest opór jak daje powietrzem zalalem nitro ale nic nie pomogło wd40 też nic nie udroznilo a może wałek od popychaczy jakoś tu podaje olej 

IMG_20220611_151141.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v