Skocz do zawartości

John Deere 2054 - wyciek spod nakrętki przystawki silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Mam wyciek oleju z przekładni przystawki silnika spod nakrętki na (wałku nr 17) zaznaczonej. Zapewne na 99% puszcza oring nr 16.

Rozbierał to ktoś?? Da rade wałek delikatnie wysunąć i wymienić oring?? Nie wypadną łożyska i tryb nr 20 po wysunięciu????

Czy w ogóle na rade to wysunąć??

 

przekładnia.jpg

Opublikowano

Klasyk w 20stkach. Trzeba poluzować wszystkie od obudowy łożysk wału kół pasowych, bo tego wałka nie da sie wyjąć bez odsunięcia kół. Ja jeszcze tego nie robiłem ale podobno da sie to wysunąć delikatnie na tyle żeby oring zmienić bez rozpadnięcia sie kół. Długo już masz tą 20stkę?

Opublikowano
5 godzin temu, Neveragain napisał:

Klasyk w 20stkach. Trzeba poluzować wszystkie od obudowy łożysk wału kół pasowych, bo tego wałka nie da sie wyjąć bez odsunięcia kół. Ja jeszcze tego nie robiłem ale podobno da sie to wysunąć delikatnie na tyle żeby oring zmienić bez rozpadnięcia sie kół. Długo już masz tą 20stkę?

Co masz na myśli "poluzować wszystkie od obudowy łożysk"?

 

Mam go od jesieni. 

Opublikowano

Żeby wyjac ten wałek musisz odsunąć ten zespół kół pasowych. Dlatego że wałek jest okrągły a na końcu nie jest okrągły, przyjzyc się temu dobrze na żywo. Obudowa łożysk kół pasowych dociska ten wałek żeby się nie wysunął. Jakby to było takie proste w wymianie jak zakładasz to by nie ciekło w każdej 20stce co jest na sprzedaż ;)

Opublikowano (edytowane)

Czyli muszę zdjąć koło pasowe (szajbę od przystawki) napędzające całą maszynę kombajnu żeby się do tego dobrać?

Edytowane przez karol2306

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v