Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pacjent mf 3680, po długim postoju, stracił wspomaganie. Po odkreceniu węża olej kapie ale jest go bardzo mało, widac pęcherzyki powietrza, kierownicą skręca  sie na sucho. Co może być przyczyna braku wspmagania?

Edytowane przez Bonex157
Opublikowano

Po odkręceniu jakiego węża kapie? Pewnie w czasie postoju płyn od wspomagania się ulotnił ze zbiorniczka. Sprawdziłeś stan płynu? Nie ma wycieków na zewnątrz? W serii 36xx pompa jest ze zbiornikiem i napędzana z rozrządu? Jeśli  tak a nie widać przecieków na pompie wspomagania, to mogło pójść przez uszczelniacz na wałku napędowym pompy prosto do oleju...

Opublikowano (edytowane)

To chyba stary 3680 wiec to raczej zwykly orbitrol i pompa w skrzyni biegow na prawym deklu

A reszta dziala? Np. Podnosnik

Jezeli tak to wyglada na przyciety zawor

Edytowane przez kamil800
Opublikowano
1 godzinę temu, sawin698 napisał:

Po odkręceniu jakiego węża kapie? Pewnie w czasie postoju płyn od wspomagania się ulotnił ze zbiorniczka. Sprawdziłeś stan płynu? Nie ma wycieków na zewnątrz? W serii 36xx pompa jest ze zbiornikiem i napędzana z rozrządu? Jeśli  tak a nie widać przecieków na pompie wspomagania, to mogło pójść przez uszczelniacz na wałku napędowym pompy prosto do oleju...

Po odkreceniu węża od silownika od skrętu.

35 minut temu, kamil800 napisał:

To chyba stary 3680 wiec to raczej zwykly orbitrol i pompa w skrzyni biegow na prawym deklu

A reszta dziala? Np. Podnosnik

Jezeli tak to wyglada na przyciety zawor

Podnosnik działał, kiper nie wiem czy działa bo nie moge podjechać pod przyczepe zeby wykiprować

Opublikowano (edytowane)

Wystarczy pociagnac dzwignie i bedziesz slyszal czy dziala ale to bez znaczenia skoro podnosnik dziala. 

Jak dla mnie albo sie rozlecial orbitrl co by bylo dziwne przy postoju, albo zaciety zawor. Tam chyba jest trójdrożny zawor pod maska albo nawet na orbitrolu jest zawor, juz nie pamietam dokladnie :/ mozesz nawet poluzowac przewod zasilajacy orbitrol i zakrecic silnikiem to zobaczysz, czy idzie olej

 

Edytowane przez kamil800

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v