Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam problem z ciągnikiem case maxxum 5120 podczas prac w polu ciągnik zgasł i nie chciał odpalić z początku myślałem że może brak paliwa ale okazało się że paliwo jest ale gdy odkręciłem śrubkę koło filtra szły bąbelki powietrza i podczas sprawdzania wtrysku poprzez odkręcenie bąble też idą ciągnik nie odpala przy kręceniu idzie dym z tłumika co to może być .?

Opublikowano

spróbuj na plaka odpalić, może się zaworek w pompie przywiesił.

Opublikowano
11 godzin temu, jaco512 napisał:

Może przewód gumowy gdzieś masz spękany i ciągnie powietrze zamiast paliwa, spróbuj odpalić go z bańki 5l podpiętej prosto do pompki.

 

Przed chwilą, Darek5120 napisał:

 

Dzisaj kupiłem nową pompkę prosto z banki paliwo pociągnąłem ale miał ciężko więc pomogłem mu z plaka i odpalił więc pogodził trochę zgasiłem znów odpaliłem późnej gdy podłączyłem prosto do baka znów nie odpalił pomogłem mu znów Plakiem pochodził trochę zgasiłem go spowrotem odpaliłem było dobrze Postal z godzinę nie chciał znów odpalić więc pomogłem mu Plakiem gdy się rozgrzał chodził gdy zgasiłem znów odpalił a póznej nie 

Opublikowano
1 minutę temu, jaco512 napisał:

Dalej masz bąble w paliwie? Sprawdź uszczelki przy filtrach i filtry paliwa, gdzieś jest nieszczelność..

Niby bąbelków nie ma jutro palnuje zdjąć koło o zobaczyć cały bak czy nie ma gdzieś pękniętego wężyka . A może leja wtryski dlatego nie chce palić ?

 

Opublikowano
1 minutę temu, jaco512 napisał:

Lejące wtryski to niebiesko szary kolor spalin i gryzący zapach, ciężko odpalałby zimny ale po rozgrzaniu byłoby okej.

Jutro palnuje zdjąć mu koło i dostać się do baku może gdzieś jest wężyk pęknięty jeszcze raz spróbuje mu podłączyć prosto z banki jak zauważe że z banki odpala ciągle poprawienie to będzie wynik że coś jest między bakiem a pompka źle 

 

11 minut temu, jaco512 napisał:

Lejące wtryski to niebiesko szary kolor spalin i gryzący zapach, ciężko odpalałby zimny ale po rozgrzaniu byłoby okej.

Niby jak mu dam od razu gazu za kopci chwilowo ale na czarno 

 

9 minut temu, Darek5120 napisał:

Jutro palnuje zdjąć mu koło i dostać się do baku może gdzieś jest wężyk pęknięty jeszcze raz spróbuje mu podłączyć prosto z banki jak zauważe że z banki odpala ciągle poprawienie to będzie wynik że coś jest między bakiem a pompka źle 

 

Niby jak mu dam od razu gazu za kopci chwilowo ale na czarno 

 

Ale czy jak wężyk jest pęknięty i go odpalę na plaka i gdy do póki go nie zgadze jest okey nie dusi się i nic 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v