Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Zauwazylem ze ciegnie mi olej na opone. I z tego co widze wycieka z przedniego mostu, nie od zwolnicy tylko od strony mostu. 

Zeby wymienic uszczelniacz trzeba bedzie zdjac zwrotnice i wyjac krzyżak. Tylko pytanie. Jak zdejme zwrotnice to  ten krzyzak wyjdzie normalnie z poloska czy trzeba rozbierac caly most? A moze ten krzyzak razem z poloska wyjdzie w komplecie ze zwrotnica? 

Ciagnik to mf 8120

Edytowane przez kamil800
Opublikowano

Tak jak odczepisz końcówkę kierowniczą i wyjmniesz czopy to wyciągniesz półoś razem ze zwrotnicą i całą resztą tylko prwnie trochę waży. Jak zdejmiesz dekiel od zwolnicy to wystarczy seger zdjąć by oddzielić półoś i wymienić uszczelnuacz po przeciwnej stronie raczej wskazane by nie wracać do tematu

Opublikowano

Jaki wymiar mają krzyżaki w przodku od 3060 muszę se zamówić a nie chce mi się kupować oryginałów czy też dedykowanych bo koszt 10x większy jak krzyżak od wału do lublina chociaż krócej wytrzyma ale itak zaryzykuję jego wysokość jest o 1/10 niższa lub wyższa nie pamiętam już dokładnie ale działa i to się liczy

Opublikowano

O ile dobrze pamiętam (dawno robione) to żeby wyjąć półoś z przedniego mostu to trzeba zdjąć segery na jej końcu czyli zdjąć dekiel z atakiem.  Czop bywa tragedią. 

Opublikowano

Jak nie wiesz i nie przypominasz se to się nie udzielaj i zamentu nie rób. Bo pisząc atak za daleko zabiegłeś bo my tu zakończyliśmy temat na czopach i deklu od zwolnicy atak zostawiamy w spokoju

Opublikowano (edytowane)

Wyczyscilem troche i okazalo sie ze to jednak ze zwolnicy po krzyzaku leci a nie z mostu ;)

 

A jeszcze zauwazylem ze zaczely mi sie lac pompki hamulca. Od spodu pompek sa takie srubki jakby do odpowietrzenia? Nie wiem. I na nich wysi kropla i spada na tlumik. Az caly tlumik jest tlusty. I teraz zakladac zestaw naprawczy czy te zestawy sa gowno warte i trzeba szukac nowych pompek? Ja tez mam fabryczne hamulce pneumatyczne to te pompki troszke sie roznia

Edytowane przez kamil800

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v