Reenault

Renault 8514

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Reenault    0

Witam posiada ktoś instrukcje obsługi renault 8514? Jaki olej silnikowy, do skrzyni biegów, mostu itd, kolejne pytanie gdzie kupić śrubę końcówki drążka kierowniczego, mam niepodłączoną świecę płomieniową- wpiąć się w układ paliwowy czy na osobnym zbiorniczku? Jak naprawić hamulec ręczny? Roboczy działa bez zastrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati17    7
Napisano (edytowany)

8514 to będzie to samo co moje 851.4s . Olej do silnika leje 15w40 delvac albo turdus. W skrzyni zmieniałem na tedex=10w40. W moście i zwolnicach mam 85w140. Śrubę końcówki drążka?  Końcówkę drążka kierowniczego myślę, że bezproblemowo w każdym sklepie z częściami. Świeca jest u mnie podłączoną z układu. Co do hamulca u mnie jest to ten sam co roboczy tylko blokowany dźwignią.

Edytowano przez Mati17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reenault    0

Tzn do ręcznego muszę znaleźć regulację, poza wymienionymi usterkami nie działa mi obrotomierz z licznikiem motogodzin a drugi zegar poprzedni właściciel wstawił od C-330, gdzie dostanę oryginalny? Co do hydrauliki to nie wiem czy u mnie jest coś przekombinowane.. podłączając siłownik do tura działa jak technika chciała, po podłączeniu do tylnich szybko złączy albo otwiera bez możliwości zamknięcia albo po odwróceniu przewodów nie chce się wysunąć... I chyba ostatnie pytanie czy jest możliwość korzystania z podnośnika przy równoczesnym korzystaniu z tylnich gniazd hydraulicznych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mati17    7

Nie wiem jaki w końcu masz ten ciągnik, mój Renault 851.4 s turbo z 85 roku, ma oryginalne 2 wyjścia hydrauliczne z tyłu, do sterowania są dwie dźwignie. Jeżeli podłącze siłownik dwustronny to muszę jedną dźwignię ustawić w pozycję zablokowaną i dopiero drugą sterujesz siłownik. W drugą stronę jest tak samo, drugą dźwignia w pozycję zablokowaną a sterujesz to pierwszą. Dziwne to trochę ale tak jest. W momencie kiedy podnośnik podnosi i użyjesz dźwigni to sterujesz hydrauliką a podnośnik przestaje podnosić do momentu kiedy zwolnisz dźwignie hydrauliki. Mam nadzieję że w miarę jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reenault    0

Mati możesz wytłumaczyć gdzie wkręcić linkę obrotomierza? Kupiłem z niedziałającym zegarem, ostatnio zauważyłem że nie ma wg linki, nie mogę zlokalizować miejsca gdzie wkręcić kiedy kupię linkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj