Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Wyrobiły się plastikowe panewki wentylatora (dwóch) w NH T 5050 i bardzo się tłucze wentylator. Jak wyjąć wentylator? Czy oprócz zdjęcia podbitki w środku kabiny muszę wyciągać chłodnice klimy. J jak to zrobić?

Opublikowano

W każdym normalnym ciągniku nie ma potrzeby za duzo demontować. Poszukaj włazu od góry. Musi być bezpośrednie dojście 

Opublikowano
AGRISupport napisał:

masz może serwisowke do t5040? głównie chodzi o skrzynie dual command 24x24


Ziomal20084 napisał:

AGRISupport napisał: masz może serwisowke do t5040? głównie chodzi o skrzynie dual command 24x24 mój mail damiano.boss@wp.pl pozdrawiam

Opublikowano
5 godzin temu, tompast napisał:

Wyrobiły się plastikowe panewki wentylatora (dwóch) w NH T 5050 i bardzo się tłucze wentylator. Jak wyjąć wentylator? Czy oprócz zdjęcia podbitki w środku kabiny muszę wyciągać chłodnice klimy. J jak to zrobić?

Chodzi o wentylator nawiewu? W moim jak włączę na byle jakim biegu zaczyna nap******ć jak śrutownik, lusterko w srodku i cala podsufitka sie trzesie. Tam są tulejki, czy jakies łożyska? Da sie to rozebrac? Tam da sie chyba dostać od góry. 

Opublikowano
11 godzin temu, gustaww napisał:

W każdym normalnym ciągniku nie ma potrzeby za duzo demontować. Poszukaj włazu od góry. Musi być bezpośrednie dojście 

Właz jest ale demontować trzeba. W normalnym ciągniku!!

Opublikowano

Wymieniałem w kilku ciągnikach ten wentylator, i nigdy nie zajęło mi to dłużej jak 30 min. Fakt że w NH tego nie robiłem.

Opublikowano
5 godzin temu, krzysio22 napisał:

Moze dach od góry odkręcić, skoro tym wlazem sie nie da. 

Da sie ja w swojim hollandzie dwa razy wyjmowałem... Zdejmij przewody z nagrzewnicy i wyjmij linkę ciepło zimno a następnie chlodniczki od nagrzewnicy i klimy uchyl do góry aby wyjąć wentylatory od dołu 

Opublikowano
Ziomal20084 napisał:

AGRISupport napisał:

masz może serwisowke do t5040? głównie chodzi o skrzynie dual command 24x24


Ziomal20084 napisał:

AGRISupport napisał: masz może serwisowke do t5040? głównie chodzi o skrzynie dual command 24x24 mój mail damiano.boss@wp.pl pozdrawiam

coś mam pisz priv albo tel.533170482

Opublikowano
16 godzin temu, Kubus7152 napisał:

Da sie ja w swojim hollandzie dwa razy wyjmowałem... Zdejmij przewody z nagrzewnicy i wyjmij linkę ciepło zimno a następnie chlodniczki od nagrzewnicy i klimy uchyl do góry aby wyjąć wentylatory od dołu 

Trzeba chyba usunąć czynnik chłodniczy i odkręcić podsufitkę mniemam?

Opublikowano
26 minut temu, tompast napisał:

Trzeba chyba usunąć czynnik chłodniczy i odkręcić podsufitkę mniemam

Tak podsufitkę zdjąć do połowy i zawinąć i góry zdjąć ten właz... A przewody zdjąć tylko z nagrzewnicy od klimy nie ruszać te zakute    a później ten pakiet chłodnic  uchylić do góry żeby od dołu wysunąć wentylatory

Opublikowano
Dnia 31.12.2021 o 08:00, Kubus7152 napisał:

Tak podsufitkę zdjąć do połowy i zawinąć i góry zdjąć ten właz... A przewody zdjąć tylko z nagrzewnicy od klimy nie ruszać te zakute    a później ten pakiet chłodnic  uchylić do góry żeby od dołu wysunąć wentylatory

I jeszcze jedno pytanie jak wymieniałeś już te wentylatory czy wybrać oryginał za 2 tyś netto czy zamiennik za 1400netto. Jak z jakością?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v