Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

głębokość to jakies 23 25 cm płycej się nie da ustawić te ograniczniki sa całkiem wykręcone musze założyć szerszą i wyższą oponę ta się zapada jakies 5- 8 cm. czasami się martwica wyorywała nowa dzierżawa telefon nie oddaje głębokości

co do obrotów to na takich pracuje 1800-2000 i ostatnio DPF sprawdzany i żadnego zapchania nigdy jeszcze nie wypalany 530h

Opublikowano

zgadza się V klasa piasek dlatego tak lekko dało sie C4 ale to już nie wygodnie jechać na 3 prędkość 11,3 spalanie chwilowe 16 18 l czyli żadne obciążenie 

Opublikowano

Ale dużo napisał, ale to są tacy np dziś .

Agrolmrt często wstawia zdjęcia jak ludzie odbieraja zamówione ciągniki i nie tylko i wczoraj się taki pokazał to napisałem w komentarzu do tego gościa co odbierał bo identyczny jak mój chciałem popytać jak teraz to wychodzi to jak die zaczął zucac że to jego sprawa co mnie to obchodzi nawet nie przypuszczałem że można tamim burakiem być. 

Opublikowano

może się boi ludzie są skryci i nie ufni albo po postu taki kryjok że nic nikomu nie powie bo jeszcze nie chcacy by komuć coś dobego doradził 

zeby nie było potem że będzie skamlał na forum zeby my powiedzieć co do czego itd

 

Opublikowano

Możecie sprawdzić czy w menu zawsze widoczna jest pozycja dot. DPF? Wydaje mi się, że była cały czas, a teraz zniknęła.

Opublikowano

Może uaktywnia się tylko w określonych momentach, przy określonych parametrach silnika. Wydawało mi się, że jest cały czas. Dzięki za sprawdzenie.

Opublikowano
Dnia 2.03.2023 o 15:55, Winio napisał:

Możecie sprawdzić czy w menu zawsze widoczna jest pozycja dot. DPF? Wydaje mi się, że była cały czas, a teraz zniknęła.

chodzi ci o ikone wypalenia DPF ? , ona jest tylko dostępna przy określonych temperaturach silnika jak jest za zimny albo za gorący to jej nie ma 

ja jade na b 0 i jest 500 coś godzin i dpf nie wypalany 

wypalał ktoś z was DPF ?

 

 

Opublikowano

Chodzi mi o pozycję menu w wyświetlaczu. U mnie też jeszcze się nie wypalał, a przynajmniej nie sygnalizował tego. Też leję robi B0.

Opublikowano
23 godziny temu, Winio napisał:

Chodzi mi o pozycję menu w wyświetlaczu

tak jak napisałem jak silnik jest za zimny albo za ciepły to jej nie ma ona się pokaże jak jest optymalna temperatura do ewentualnego wypalenia dpf.

Opublikowano

Wiec moze napisze wiec jak we wcześniejszych postach w których pisałem o problemach z biegami po wymienie"krancowek" problemy zniknęły przy okazji zrobiono upgrade skrzyni( moze jeszcze płynniej zmienia biegi). Parę problemów z wyciekami płynu głównie pękające opaski i jeden plastikowy przewod ktory przez przypadek nie został wymieniony a zmieniono inny z drugiej strony. A i jeszcze wymiana orbitrola bo wyrzucal błędy przy Navi. Ogolnie z Valtry jestem bardzo zadowolony. Mam porównanie z innymi markami i jak mówią każdy chwali swoja ale mnie głównie obchodzi by był jak najmniej awaryjny

Opublikowano

Jest panowie problem wyłączą wom jest ustawiony np 500obr po chwili pokazuje a to 600 a to 900 i tak skacze oczywiście obroty walka się nie zwiększają,  i po tych skokach wyłączą,  a dzieje się to w prasie  w kosiarce chodzi dobrze nie wyłączą. 

Opublikowano

Pozwolę sobie  zadać pytanie tutaj. Dlaczego wybraliście Valtre G a nie MF 5S,  czy chodziło tylko o kwestie gustu (wygląd zew i wew), o większy prestiż marki Valtra, bliskość dealera?  Bo w środku ( silniki, części itd), to te same ciągniki.
Ja jestem w momencie wyboru dla siebie nowego ciągnika, Wszystko fajnie z tymi Valtrami cz MF ale blokuje mnie w nich : filtr pow, podobno żeby go wyciągnąć trzeba odczepić ładowacz, i ten cylindryczny filtr źle się czyści. Nieruchome chłodnice ciężko się czyści. Nawiewy wentylacyjne w podsufitce ( zimą trzeba jeździć w koszulce i najlepiej w relaksach na stopach :D

Jakie inne ciągniki braliście pod uwagę. Claas Arion ma wszystko jak trzeba, tylko maska może utrudniać prace z ładowaczem i ten joystic - jeden do wszystkiego. boje się, że może się okazać do ....sami wiecie.

JD jakoś mnie nie jara . NH zrażony jestem do tej marki z powodu TD5

 

Będę wdzięczy za podpowiedzi i Wasze zdania. Jak źle wyskoczyłem z tym zapytaniem, to powiedzcie a skasuje post. 

  • Like 1
Opublikowano

5s był sporo droższy, t5DC za mało zwrotny a na Ariona długo trzeba było czekać. Chłodnice czyści się całkiem nieźle. Do wyjęcia filtra powietrza nie trzeba odczepiać ładowacza. Nawiewów rzeczywiście mogłoby być więcej szczególnie w dolnej części kabiny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v