Skocz do zawartości

Zetor 7745 turbo ciężki rozruch


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

dobra , to wiele wyjasnia , więc jedną przyczyne powiedzmy z głowy .

W tej kolejnosci jesli jestes pewny kompresji , ja bym pruł pompe zobaczyc na stole jakie cisnienie  podaje , bo mam rozumiec że wtrysków jestes pewny 

Edytowane przez V12
Opublikowano

jestes tu nowy wiec sluchaj starszych i madrzejszych .......15 lat doradzam innym i sam tez sie troche nauczylem , 

zanim cos sie zacznie robic to trzeba najpierw pomyslec ,poczytac,popytac. jesli nie chcesz moich rad to twoj problem.

gdy go w koncu naprawisz to napisz co mu bylo i czemu to byla pompa wtryskowa.

Opublikowano

radziłeś regulować pompą i jak na razie nic to nie daje, raczej w zwiększonej dawce winy nie będzie, dostanie sie troche czasu to pójdzie na stół


w poprzedniej wiadomości " jest tu jeden taki co na wszystkim sie zna" chodziło mi o gościa z mojej miejscowości

Opublikowano
Dnia 25.12.2021 o 13:43, Marionos napisał:

Ale sprawdz porzadnie ta kompresje! 

Na razie nic na ten temat nie wiesz poza tym ze na jednym o 3bary mniej co juz kwalifikuje silnik do naprawy.

Po 400 mtg sprawdziłem kompresję i jest po 22 bary, nic się nie zmieniło, po próbie olejowej podniosło na 28bar, zmieniłem pierścienie na primowskie, luz sprawdzony 0.38, więcej nie ma, głowice poszły ponownie do regeneracji, rozebrałem przód dla sprawdzenia rozrządu i jest na znakach, sprawdziłem wałek kiedy otwiera zawór ssący i jest 10 stopni po gmp czyli dobrze, a kompresja nadal 22 bary, pompa wtryskowa robiona razem z wtryskami ustawione na 180 bar i nowe sekcje w pompie, wtrysk ustawiony na 18 stopni i w garażu w temperaturze +12 stopni odpalił ale kupa dymu i nie mógł się na obroty pozbierać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v