Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Witam Gdzie w Forterra znajduje się czujnik ciśnienia układu pneumatycznego? Traktor informuje o braku ciśnienia (lampka ostrzegawcza+ wskaźnik). Ciśnienie jest ponieważ normalnie załącza przedni napęd i hamuje. Pewnie czujnik lub wiązka ale gdzie ją znaleźć. Drugim problemem jest ładowanie aku, a bardziej jego brak. Od urodzenia był z tym problem ale z wiekiem narasta. Aby wzbudzić ładowanie trzeba wejść na wysokie obroty żeby "załapał". A przy niższych lampka od wzbudzenia lekko się żarzy. Może ktoś miał podobny problem i podzieli się rozwiązaniem zanim zabiorę się za poważniejsze "grzebanie"? Z góry dziękuję i spokojnego wieczoru.
Opublikowano

Czujnik znaleziony. Lewa strona w pobliżu butli pneumatyki. Po odłączeniu przewodów wskaźnik ciśnienia na 10bar i wyłączona łapka ostrzegawcza. Jeden przewód jest dla sygnału ciśnienia a drugi dla lampki ostrzegawczej.


https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/807550-czujnik-cisnienia-zetor-forterra/

Po zgaszeniu lampki od ciśnienia pneumatyki pojawiło się ładowanie. Ale lampka żarzy się przy niskich obrotach a gaśnie przy wyższych. Ale alternator nie doładowuje. Może to kwestia słabego połączenia między alternatorem a akumulatorem?


Jeśli ktoś będzie miał problem że podczas działania świateł hamowania zapalają się światła pozycyjne to prawdopodobnie obluzował się jeden pin w wtyczce przyczepy. Wystarczy naprawić/wymienić i wszystko chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v