Skocz do zawartości

WOM wyłączony C-360 chrobocze coś w moście na 4 i 5 biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam,

Pacjent to ursus c360. Ostatnio podczas jazdy na biegach szosowych 4-5 zauważyłem że podczas wyłączonego WOM (wajcha podciągnięta max do siedzenia operatora) zaczęło mi coś w moście chrzęścić, zgrzytać im szybciej jadę tym głośniej to słychać. jak WOM załączę to nie ma tego problemu. Ostatnio wymieniałem pompę podnośnika na nową (niestety nie było w sklepie wspornika napędu pompy i zostawiłem stary, miał lekkie luzy ale wyglądał na dobry - trybiki nie zjechane). Czy to ten wspornik może być problemem czy szukać go gdzieś indziej?

 

Edit:

Już doczytałem w czym problem. Jechałem z załączoną pompą hydrauliczną na biegu 5 - co jest niezalecane bo za duże obroty, i pewnie chrzęściła tak pompa (NOWA!!).

Myślicie że pompa na złom? ( przejechałem tak może z 200m, później przełączyłem dźwignie na sam dół i dojechałem do domu - jechałem bez obciążenia na podnośniku)

 

Pozdrawiam

Tomasz

Edytowane przez Celownik07
znalezienie przyczyny
Opublikowano

  Jak pompa działa to nie bierz do łba ,a w związku z hrobotaniem ,u mnie też kiedyś hrobotał ,tylko nie pamiętam przy zjeżdzie z górki ,czy pod górkę , Przyczyną był zatrzask co jeden z tych między nogami ,słabi trzymał 4 i 5 bieg ,i lekko łapało za inne tryby ,to samo może być przy wałku  wom.

Opublikowano
2 godziny temu, kizak napisał:

  Jak pompa działa to nie bierz do łba

czy działa przekonam sie w weekend (jestem na wyjeździe)

 

2 godziny temu, kizak napisał:

Przyczyną był zatrzask co jeden z tych między nogami ,słabi trzymał 4 i 5 bieg

Zamówiłem zatrzaski nowe, będe wymieniał na dniach bo też chodzi ciężko (a praktycznie bez pomocy młotka to nie chodzi) dźwignia reduktora

  • Confused 1
Opublikowano
1 minutę temu, kizak napisał:

To może wystarczy zatrzask trochę,ze dwa obroty odkręcić 13 kluczem ,jak są  dokręcone na amen

pewnie są. i dać jakąś podkładkę dystansową czy tak ma być poluzowany?

Opublikowano

 Podkładki chyba nie ,u mnie nie ma ,tam w środku,za śrubką o nr .klucza 13, jest sprężyna która napycha na taki bolczyk zaokrąglony jak śrut,i ten bolczyk w taką przerwę na wodziku ,by było w tym i tylko w tym miejscu,i to zgrywa się z idealnie zazębionymi trybami. Biegi czy dżwigienki mają wchodzić tylko z lekkim oporem ,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      co macie zamocowane/ albo co powinno byc zamocowane do tego otworu ? Jakaś wersja kabiny na 3otwory? wersja c355






    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v