Skocz do zawartości

John deere 955 problemy z układem paliwowym ?


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam,
Niestety w tym sezonie pojawił się problem prawdopodobnie z układem wtryskowym w kombajnie John deere 955. W kombjanie jest wolnossąca 6. Spostrzeżenia które udało mi się zauważyć:
- Pierwsze odpalenie po zimie było trudne nie chciał wogóle zapalić (ciężko kręcił ale możliwe że to wina aku)
- Jak już udało się go zapalić po zimie to duża chmura białego dymu i na ucho było słychać że nie chodzi równo.
- Na wolnych obrotach jak zimny to widać biały dym, na większych obrotach jest lepiej, ale na ucho słychać ze na większych dalej kuleje
- Jak silnik się zagrzeje to na wolnych obrotach dalej widać dymek ale już nie wielki prawie nie widoczy a na dużych nic nie puszcza,
- Jak silni jest zimny i z dużych obrotów zmienia się na małe to wtedy jest chyba największa chmura (kumulacja :D)
- Jak silnik się zagrzeje to wydaje mi się że już chodzi dobrze nie kuleje jak na zimny,
- Nie odczułem spadku mocy na zimnym/ciepłym silniku
- Po tym jak były problemy z odpaleniem po zimie pierwszy raz teraz już za każdym razem kręci bez problemu i odpala czy to zimny czy ciepły
- Olej wygląda ok nie zauwazyłem zmiany stanu na + czy -
- Wody też chyba nie ubywa 
- Silnik nie grzeje się temperatura jest Ok
- Odnosze wrażenie że w tym sezonie troche więcej pali ale może to być przez to że pierwszy raz sieczkarka była uruchomiona a miała co siekać ^^
- W zeszyłm sezonie pod sam koniec mieliśmy problem ponieważ elektryczna pompka paliwowa które pompuje paliwo ze zbiornika padła, tzn raz podawała raz nie i kombajn nie miał siły, jednak zostało to naprawione (nowa pompka). Wtedy kombajn wogóle nie wkręcał się na obroty nie miał siły itp. O ile się nie myle to jak kombajn był odstawiany na miejsce zimowania to własnie  już wtedy puscił dymka białego.

Co o tym sądzicie ? Wtryski, pompa a może coś innego ? Od czego zacząć. Może warto nagrac filmik gdzie będzie widać dymek + dzwięk a może sam opis wystarczy żeby wskazać winowajce, albo chociaż wymienić ewentualne elemety do sprawdzenia.

 

Filmiki jak to wygląda:
https://drive.google.com/file/d/1UflJeXQVXmC1-qKPTs_KJAyVz-3znC7V/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1ozBXnPe8ep-zVGqFv_r72BLeNqiDvsUM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/103SSuFnt3gk83FdE0elyCHXFp_tzHgYh/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/19F_fGYT2TEnJ6_lCGpA_vUpMUfXfVlUB/view?usp=sharing - tutaj filmik jak wygląda paliwo w powrocie widać że leci tam na zmiane paliwo i powietrze

Edytowane przez Rout
Opublikowano

Możliwe problemy to:

- zapowietrzanie układu 

- wtryskiwacze

- pompa wtryskowa

A od czego zacząć? Od najprostszych rzeczy - czyli sprawdzić szczelność, wyjąć wtryskiwacze i dać do sprawdzenia ( bardzo możliwe że to ich wina ) a ja to wszystko nie pomoże to pompa do sprawdzenia.

Opublikowano

Dziekuje za sugestie.
Ja osobiscie myśle właśnie o wtryskiwaczach, bo gdzieś na foum czytałem że podobne objawy jak u mnie dawały wtryskiwacze. A powiedz mi jak sprawdzić szczelność układu paliwowego ? Bo ogólnie powrotem to od kiedy pamiętam to leci na zmiane bomble powietrza paliwo i tak w kółko cały czas.

Opublikowano

@traktor11ok podpowiesz mi jak go dobrze odpowietrzyć bo jedyne co robiłem to odpowietrzenie przy filtrze paliwa taką śrubą, czy to jest wystarczające czy może powinienem luzować rurki paliwowe od wtrysków ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v