Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam pytanie odnosnie zacinajacego sie synchronizatora zmiany zakresu Slow/Fast w NH M160. Jest to skrzynia semi powershift. A mianowicie:

Ciagnik przestal jezdzic na zakresie A wiec postanowilem zrobic kalibracje, podczas kalibracji wyskoczyl blad U89 co wskazywaloby ze jest jakis problem z przesunieciem synchronizatora S/F (A/C) 

Zdjalem dekiel gorny skrzyni, uruchomilem ciagnik w systemie HH i na HD sprawdzam jak przesuwaja sie synchronizatory patrzac do srodka skrzyni. Zakres M/R przelacza ladnie pokazujac na wyswietlaczu 25-45-75 natomiast przy poruszaniu synchronizatorem S/F aby wbic go na S trzeba kilka razy naciskac przycisk aby tloczek za ktoryms razem dopchnal do konca (75). 

Zdjalem blok zaworow z prawej strony z dwoma tloczkami aby sprzwdzic czy sa w dobrym stanie. Zamienilem tloczki miejscami i po zlozeniu dalej to samo ciagle niedopycha synchronizatora S/F dochodzi do 60 i wraca na 45 (mowie o wartosci na ekranie) po kilku prubach wkoncu wbija. Ponownie zdjalem blok zaworow z prawej strony, przy prubach recznego przelaczania dzwigienek synchronizatorow M/R przelacza lekko i plynnie zatrzaskujac sie, natomiast synchronizator S/F w jedna strone przesuwa sie lekko natomiast w druga przycina sie i trzeba uzyc wiecej sily aby go przesunac.

Rozjechalem ciagnik, wyjalem synchronizator - wyglada dobrze i tu moje pytanie czy na zalaczonym zdjeciu delikatne przytarcie pomiedzy elementem A i B moze byc powodem tego ze synchronizator ma problem z przesunieciem sie w zabki tryba?

hDjGNQKrQs6PtVN8Fm2qhw.png

227351069_2113093855498731_5694621314413582303_n.jpg

228752199_354473922784277_8701829929476308996_n.jpg

Edytowane przez Cassius

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v