Przez
vailus
Witam. Miałem problem z nie działającym womem w zetorze 8045. Po części go rozwiązałem. Zaczynając od samego początku to cisnienie sprawdzone i dobre, tylne sprzęgło wom zostało zregenerowane. Po założeniu mimo wszystko nie obracał pod obciążeniem, ale hamulec wom trzymał.
Z głupoty postanowiłem zamienić miejscami rurki odpowiedzialne za podawanie oleju z tyłu przy womie. Sprawa wygląda teraz następująco. Wom pod obciążeniem działa już, ale stracił się hamulec wom. Przyczyną pewnie może być nawet pierdoła typu zagięta rurka która nie podaje ciśnienia teraz odpowiedniego. Aczkolwiek zapewne może się to zmienić gdy olej w układzie osiągnie temperaturę optymalna.
Moje pytanie brzmi następująco. Co może być przyczyną takiego obrotu sprawy poza wspomniana wcześniej rurka od strony mechanicznej?
I najważniejsze, czy mogę teraz tak jeździć i używać walka do pracy z wożeniem obornika? Będę jechał i żeby włączyć go to będę gasił ciągnik, włączał dźwignią pod siedzeniem na pozycję pracy i będę odpalał ciągnik na włączonym wałku.
Rekomendowane odpowiedzi
Silnik od 10145 do 7245
Zetor 7745 + Rabe werk
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się