Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Słuchajcie, rozbierał ktoś z was może napęd variatora napedu bębna młócącego w Jd 2056, z tego co wiem inne modele mają te same podzespołu. U mnie schodzi ciśnienie z variatora przez co beben traci obroty. Jest tam jakiś uszczelniacz, poradzcie coś

Opublikowano (edytowane)

Sa tam uszczelniacze a nawet kilka wymiana pomoże tylko wtedy gdy  nie jest wyrobiony juz zabierak. Jeśli jest i ma bicie zachwile zrobi się tosamo zostaje wymienic zabierak wał i tuleje tłoka 

Edytowane przez Dariusz12
Opublikowano (edytowane)

Najpierw rozbierz i zobacz w jakim stanie jest tuleja czy ma duzy luz w srodku jak ledwo wyczuwalny to kup zestaw uszczelniaczy do wariatora chyba idzie z 7 sztuk jak dobrze pamietam, tylko kup zestaw ten droższy kolo 450zł na agrojd maja tylko popatrz w katalogu czesci na stronie jd jest ale patrz po numerze seryjnym swojego kombajnu bo od jakiegos numeru sie różnią i zobacz se od razu czy masz wyrobione te 3 czopy i 3tulejki tworzywowe co siedzi na nich talerz, czopy są na kleju więc powinny pujsc kluczem do rur. A jak sie okaże ze masz tam duzy luz to uszczelniacze  pomogą na krótko wtedy gruba robota sie szykuje, znajdz sobie na yt film z agrojd o wariatorze serii 20 22 tam wszytko wyjasniają

Edytowane przez ZetorPower

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v