Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem taki że po wciśnięciu sprzęgła coś rumocze to nie jest dźwięk łożyska oporowego to wszystko było założone nowe co tam mogło się stać poradzicie stało się to nagle po wyjechaniu z wity wcześniej tego problemu nie było ...
Opublikowano

niech się rozchodzi 😄, w tamtym roku coś takiego miałem myślę że tarcza na frezie się zastała i nie puszczała , jakoś pochodził trochę pociskałem pedała sprzęgła -przeszło .

 

W tym roku wyjechał i nic nie rzępoli 

Opublikowano

E514 jest bardzo czuła na zapylenie sprzęgła oraz na jego zamoczenie np. przez deszcz. W wyniku tego zachodzi sklejenie tarcz sprzęgłowych z przekładką. Tarcze są dwie. Widziałem jak niektórzy dorabiali osłonę od góry na obudowę sprzęgła i koło pasowe (to ruchome). Na pewno warto zawsze po zakończonym dniu przykrywać to choćby folią. Czasami udaje się rozkleić tarcze sprężonym powietrzem. W przeciwnym wypadku trzeba rozkładać. Jest to masa roboty, a na końcu wystarczy przetrzeć szmatką tarcze i składać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v