Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, mam problem z hamulcami w proximie. W trakcie pracy przyblokowało mi prawe tylne koło ... olej się rozgrzał, obudowa tylnego mostu gorąca, ciągnik nie mógł się uciągnąć. Po ostygnięciu wróciło do normy. Jak sytuacja się powtórzyła pomógł młotek - odbiłem zacisk i dało się jechać. Ale zbliżają się żniwa i chcę to naprawić. Czytałem na forum że najprawdopodobniej to wina korozji na tłoczku cylinderka hamulcowego. Planuję więc go wymienić (cały cylinderek). Jako że nie robiłem tego jeszcze może ktoś napisać taki tutorial co i jak robić po kolei (oczywiście nie chodzi mi o opis zdejmowania podłogi itp tylko o wymianę samego cylinderka)? Czy trzeba wyjmować cały zacisk czy wystarczy powyjmować sworznie i się go odsłoni, co ze sprężyną - czy nie wyleci, czy trzeba wykręcić odpowietrznik żeby dostać się do śrubki trzymającej cylinderek itp. Proszę o jakieś informacje

Opublikowano

wymieniałem ostatnio oba i radzę zrobić robota łatwa ale rozbierania sporo ściągnąć podłogę trzeba w kabinie . może jeszcze zacinać się taki popychacz grzybek który cywinderek wciska


pisze z tele dlatego post pod postem gdy się blokuje i to wina cywinderka można rozkręcić śrubę żeby przestało hamować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v