jac00

Wymiana cylinderka hamulcowego Proxima 85

Polecane posty

jac00    0

Koledzy, mam problem z hamulcami w proximie. W trakcie pracy przyblokowało mi prawe tylne koło ... olej się rozgrzał, obudowa tylnego mostu gorąca, ciągnik nie mógł się uciągnąć. Po ostygnięciu wróciło do normy. Jak sytuacja się powtórzyła pomógł młotek - odbiłem zacisk i dało się jechać. Ale zbliżają się żniwa i chcę to naprawić. Czytałem na forum że najprawdopodobniej to wina korozji na tłoczku cylinderka hamulcowego. Planuję więc go wymienić (cały cylinderek). Jako że nie robiłem tego jeszcze może ktoś napisać taki tutorial co i jak robić po kolei (oczywiście nie chodzi mi o opis zdejmowania podłogi itp tylko o wymianę samego cylinderka)? Czy trzeba wyjmować cały zacisk czy wystarczy powyjmować sworznie i się go odsłoni, co ze sprężyną - czy nie wyleci, czy trzeba wykręcić odpowietrznik żeby dostać się do śrubki trzymającej cylinderek itp. Proszę o jakieś informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymieniałem ostatnio oba i radzę zrobić robota łatwa ale rozbierania sporo ściągnąć podłogę trzeba w kabinie . może jeszcze zacinać się taki popychacz grzybek który cywinderek wciska


pisze z tele dlatego post pod postem gdy się blokuje i to wina cywinderka można rozkręcić śrubę żeby przestało hamować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bamberszol    26

częsc miałem to samo i to nie była wina cylinderka tylko zapieklo się na tym sworzniu zewnętrznym. ugiolem taka wytrzymała lage z teownika rozruszalem i lałem wd-40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj