Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam moje pytanie jest następujące posiadam w swoim massseyu 675  trzy dźwignię od podnosnika. 

Pytanie mam takie jaka funkcje spelnia dana dźwignia. Wiem że ta skrajna przy blotniku to jakaś blokada. Proszę o jakieś wyjaśnienie.  ( Przesiadlem się z   c 330 na maseya. Wiem ze to nie jest jakas kosmiczna technologia. A rolnictwem zajmuje sie bardziej amatorsko. I chciałbym uzyskać jakaś prosta instrukcję co do tego podnosnika. ) 

Opublikowano

Najlepiej podejdź do kogoś z MF255 i niech na żywo wytłumaczy- z tym że tam będą dwie dźwignie, ta na błotniku w Twoim przypadku nie ma za dużo wspólnego z podnośnikiem- jest to łączenie wydatków pomp hydraulicznych na gniazda hydrauliki

Opublikowano

Jeśli dobrze pamiętam to przy samym błotniku masz od łączenia wydatku pomp tj. jeżeli potrzebujesz większej wydajności hydr. zewnętrznej to se używasz. dalej środkowa jest siłowa a trzecia od wysokości ramion tj. podnosisz i opuszczasz. A tak na marginesie to instrukcja obsługi kosztuję stówkę, skoro kupiłeś sb ciągnik to cała wiedza której potrzebujesz jest zawarta w takiej właśnie o to instrukcji. Napewno Ci się przyda wariacie, mówię ci stówka, kurier na następny dzień Ci dostarczy, lecisz do sklepu bierzesz dwa browarki i dwa wieczorki przed snem czytasz sobie taką książeczkę i wiesz już wszystko :D 

Opublikowano
Dnia 16.05.2021 o 21:07, MF675ursus napisał:

Najlepiej podejdź do kogoś z MF255 i niech na żywo wytłumaczy- z tym że tam będą dwie dźwignie, ta na błotniku w Twoim przypadku nie ma za dużo wspólnego z podnośnikiem- jest to łączenie wydatków pomp hydraulicznych na gniazda hydrauliki

Witam!

Panowie, mam taki problem z ursusem 4512 rocznik 94, podnośnik podnosił, ale nie opuszczał nawet przy zmianie dźwigi podnośnika. po wyłączeniu silnika podnośnik trzyma, po przestawieniu dźwigni opada, mechanicy stwierdzili, że wina pompy oraz rozdzielacza na pompie.

ciągnik został oddany do warsztatu, została wymieniona kompletna pompa podnośnika,  teraz podnosi podnosi opada, ale przy podnoszeniu stopniowym drży, tzw. fachowcy twierdzą, że te modele tak mają, gdy podwieszona jest  (maksymalnie) kosiarko-mulczarka coś puka, dodatkowo gdy narzędzie wisi nad ziemią np. oko 20cm i złapie za kosioarkę to mogę ją podnieść do maksymalnego położenia, ale jak dociążam to nie opuszcza. Bardzo proszę o wskazówki co może być przyczyną oraz czy usługa została źle wykonana

Opublikowano

Ja w mf 690 mam 3 dźwignie i też nie wiem jak operować podnośnikiem,  bo jest u nas od niedawna. Od błotnika jest taka mała która ma dwie pozycje i jak wezmę do góry to się blokuje podnośnik i się inna dźwignia nie opuści i nie podniesie. Jak oglądałem mf 675 to gość mówił, że to do transportu by nie opadał. Potem w środku nie wiem do czego służy i od siedzeni jest chyba od łączenia wydatu , bo tur szybciej reaguje jak się ją da na dół i napisane na niej też jest na środku transport.  Nic jeszcze nim nie robiłem i nie wiem jak go ustawić np. Pod talerzowke lub pług 

Opublikowano

Witam mam MF 3610(nie dawno kupiłem), czy bez podłączonego komputera pokładowego umieszczonego w prawym słupku kabiny, można normalnie użytkować traktor ? 

Opublikowano
Dnia 13.05.2021 o 19:36, BenekBuhaj napisał:

Witam moje pytanie jest następujące posiadam w swoim massseyu 675  trzy dźwignię od podnosnika. 

Pytanie mam takie jaka funkcje spelnia dana dźwignia. Wiem że ta skrajna przy blotniku to jakaś blokada. Proszę o jakieś wyjaśnienie.  ( Przesiadlem się z   c 330 na maseya. Wiem ze to nie jest jakas kosmiczna technologia. A rolnictwem zajmuje sie bardziej amatorsko. I chciałbym uzyskać jakaś prosta instrukcję co do tego podnosnika. ) 

ą dźwignią przełączasz wydatek pompy tłoczkowej  na tura. - podniesiona do góry - wówczas nie działa podnośnik , opuszczona na dól- podnośnik działa , tura zasila tylko pompa zębata. Ot i cała tajemnica tego przełącznika. 

Opublikowano

Też to już zauważyłem w swoim mf  bo po przesunięciu dźwigni od błotnika w strone tylnej szyby tura wręcz wyrywa do góry. Środkowa reguluje siłę docisku , a ramiona dół Góra dźwignia od siedzenia i na niej jest napisane transport i ma ogranicznik jak bardzo ma opuszczać. Trochę jest zabawy by to poustawiać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v