Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, czy ktoś z Państwa zna wyjaśnienie kodu błędu 1883 SMJ16. Traktor Zetor Proxima CL90 2018 rok.

Bardzo będę wdzięczny za rozwikłanie problemu. Dodam jeszcze ze nie ma informacji na temat tego kodu ani w internecie ani w książce instrukcji.

Opublikowano (edytowane)

Sprubóję rozwiązać ten problem, a więc SPN to skrót defect code, FMI to skrót od failure mode identifier, więc coś z tylnym wałkiem odbioru mocy, też mam ten błąd w Proximie 90 cl, wom włącza się przyciskiem niewiem jak w waszych, może być przez to że niewłączyłem wajchą i nacisnełem przycisk, zgrabiałem na zależnych wysiadłem z ciągnika zapiszczał sygnał wyłączył wom i wyłączył silnik i jeszcze złączyłem kable te od siedzenia mogłem usuwać gałęzie z pokosu wsiadać wysiadać jak belowałem ale tylko do ponownego włączenia silnika potem musiałem rozłączyć kable poizolować, w siedzeniu jest włącznik złapałem go na trytke, w siedzeniu są dwa otwory można złapać ten włącznik trytytką, siedzisko można podnieść i wysunąć po wykręceniu dwóch wkrętów na krzyżak. FMI strona lnx numeralkod, SPN strona xee.

 

Edytowane przez Macgajwer
Błędy w pisowni.
Opublikowano

u mnie też jak włączam wałek pojawia się błąd 1883, wałek działa świeci się wykrzyknik na niebiesko i pomarańczowy, wyłączam wałek znika błąd, włączam z powrotem  proxima cl 90 nowa do tej pory wałka nie używałem, dziś wapno woziłem i tak mi się pokazuje. Co to może być za usterka?

Opublikowano

po trzech latach użytkowania nie zwracam już na to uwagi to błąd załączania wałka, z tego co mi serwisant mówił jest tam czujnik który uniemożliwia odpalenie ciągnika z fiksuje, jest to zwykły czujnik magnetyczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v