Skocz do zawartości

Zetor 3011 - oleje filtry ile?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam użytkowników posiadaczy tych byłych i obecnych i proszę o pomoc zarazem. Posiadam Zetor a 3011 Majora od wczoraj i zabrałem się za jego serwis.

Problem polega na ilości oleju w silniki w skrzyni biegów i zwolnicach. Ile do poszczególnych elementów wchodzi ? 

Do zwolnic wleje hipol 80w90 do skrzyni biegów przekladniowy GL-4 do silnika chciałbym wlac superol mineralny cd 15w40.

Opublikowano

jest miarka w silniku ale musze wiedzieć ile kupić żeby móc wlac czy tak będę jeździł po 5 litrów i dolewał ?


izydor6280 napisał:

superol to się nadaje do smarowania zawiasów w drzwiach a nie do silnika, dołóż te 2-3zł na litrze i kup delvac, rimula r4 czy nawet platinum


dziękuję za podpowiedź jestem zielony w kwestii doboru odpowiedniego oleju więc kupie który wskazałeś :)

Opublikowano

W c360 wchodzi:

-10l oleju do silnika (u ciebie może z 8l, bo mniejszy silnik) i 1l w pompie wtryskowej

-25l skrzynia (31l teren górzysty)

-3l w zwolnicach obu (w jednej 1,5l)

W 3011 będzie podobnie jak 360, bo to bardzo podobny ciągnik.

Opublikowano
Przemek00 napisał:

W c360 wchodzi:

-10l oleju do silnika (u ciebie może z 8l, bo mniejszy silnik) i 1l w pompie wtryskowej

-25l skrzynia (31l teren górzysty)

-3l w zwolnicach obu (w jednej 1,5l)

W 3011 będzie podobnie jak 360, bo to bardzo podobny ciągnik.


o widzisz super no tak myślałem ze to protoplasta c4011 i tym się sugerowałem ale wolałem zapytać mądre głowy :P

Opublikowano

Odkop, ale miałem Majorka z1963 roku. Silnik na blaszanej misce 8 litrow. Skrzynia biegów około 25 litrów, zwolnice po 1 litr. Pompa wtryskowa 0,1 litra. Filtr powietrza - do znaku na misce (chyba około 1 litr). Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v