Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
juz poprawione po konsultacji znajomek podał oznaczenie silnika i sprawdziłem ma 90ps a nie 110 jak mówił , a z 4,8 musze znalećć link gość wstawił 4,8 od poprzedniczki a8, wsadzali 2,8 seryjnie

 

surowe oko fachowca :P pozdro

a golfem v12

Co to za silnik V12 w tym golfie? Chodzi Ci raczej o W12 6.0.. wątpię żeby to dobrze jeździło chyba że ma idealnie rozłożoną mase.. ten silnik jest za duży do Audi A8 (D2).. nie prowadziłem nigdy takiej fury ale czytałem opinie że szybka jada może być niebezpieczna poza tym gdzie serwisować taki motor w PL? ;)

Opublikowano
Co to za silnik V12 w tym golfie? Chodzi Ci raczej o W12 6.0.. wątpię żeby to dobrze jeździło chyba że ma idealnie rozłożoną mase.. ten silnik jest za duży do Audi A8 (D2).. nie prowadziłem nigdy takiej fury ale czytałem opinie że szybka jada może być niebezpieczna poza tym gdzie serwizować taki motor w PL? ;)

 

ten silnik umieszczony jest centralnie (650ps) jak w clio maxi o ile sie nie myle :P . pozdro ps szczeze mówiąc to wydaje mi sie ze dobrych serwisów w polsce mozna policzyć na palcach i nie mysle o jakis dziwnych autach tylko o normalnych, nawet jak maluchem jedziesz za szybko to jest niebezpiecznie mozna jechac 400 i bezpiecznie zarazem( tez nie prowadziłem ale miło by było to zrobić)

Opublikowano
Do B4 nie były wsadzane dizle 110KM... tam chodziły 1.9TD (75km) AAZ i 1.9TDI (90km)

oj troszek wiecej rodzai silnikow ZS bylo montowane w b3/b4, np ciekawe tdi 75-80 KM bez coolera ;) , a AFN wszedl do produkcji w 96 roku dlatego nie moglbyc w b4, jesli sie nie myle to chyba w lutym w passacie b4 mial swoja premiere

Opublikowano

Benzyna czy diesel. Moim zdaniem to zależy od tego czego się wymaga od samochodu. Jeśli potrzebujesz oszczędnej bryczki to nie ma co na pewno diesel lecz jeśli ktoś wymaga prawdziwych doznań z jady i nie zależy mu na tym ile spali to na pewno benzyna i tu nie ma co zaprzeczać miałem już okazję pojeździć różnymi samochodami począwszy od pojemności 900ccm do 6000ccm i widzę tą różnice. Oczywiście nie porównuję tej najmniejszej jednostki do tej największej lecz coś na równym poziomie.

Opublikowano
ja mam AUDI A4 2.5 TDI V6 i spisuje sie rewelacyjnie ma kopa i niepali dużo jak na taki motor.Spalanie ok 7 litr

Takie spalanie raczej ciężko osiągnąć... chyba, że na autostradzie i 90 km/h ;)

P.S. Jak sie miewa hydraulika silnika i odma ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja mam Opla Vectre z silnikiem 1,7 DTI i średnia od tankowania do tankowania wychodzi max 7l (cykl mieszany+klima) i teraz jak będę kupować inny to też w diesel, gdyż jest ciągle zapas momentu obrotowego i super jazda!!

Opublikowano

Mój brat ma VW Golfa IV 1,9 TDI diesel a mój sąsiad (mojego brata kolega) ma Audi A3 2,0 silnik benzyna i diesel zbiera się szybciej od benzyny ;) Ale np. mojego ciotecznego brata Audi A4 zbiera się gorzej od Golfa IV mojego brata chociaż ze ma taki sam silnik 1,9 TDI :rolleyes: POZDRAWIAM barthez96

Opublikowano

dla mnie najlepszymi silnikami sa diesle. Mam sam VW passata B5 FL TDI 110 KM i jestem zadowolony z osiagow silnika. Jak jezdzimy po wsi z kolegami i sie scigamy to zawsze je uciekam chlopaka ale oni jezdza golfem III TDI ale 90 KM wiec nie ma co sie zabardzo dziwic.

Opublikowano
Mój brat ma VW Golfa IV 1,9 TDI diesel a mój sąsiad (mojego brata kolega) ma Audi A3 2,0 silnik benzyna i diesel zbiera się szybciej od benzyny :rolleyes:

Pewnie kierownik audiczki nie umie jeździć.. albo coś było dłubane w klekocie ;), w serii jest to raczej niemożliwe.

Opublikowano
Mój brat ma VW Golfa IV 1,9 TDI diesel a mój sąsiad (mojego brata kolega) ma Audi A3 2,0 silnik benzyna i diesel zbiera się szybciej od benzyny :rolleyes:

Jakie TDI siedzi w tym Golfie że objeżdża 2.0 150KM? Przychylam sie do opinii Vektorrra że kierownik Audi nie umie jeździć :) Miałem kiedyś Carine 2.0 133KM i vagowskie 1.9 TDI PD 130KM w podobnej budzie mogło mi naskoczyć :) a obecnie mam 1.5 90KM z padaczkowatą skrzynią i TDI 110KM mi nie ucieknie ;)

Opublikowano

Panowie jest sprawa, pilna!!!

 

Otóż padła mi ostatnio turbina w 1.9 TDI 130 KM na pompowtryskach i po założeniu nowej na niskich obrotach zrobił się straszny mół :angry:

Przedtem ciągnął od 1800 obr jak wściekły a teraz dopiero od 2500 obr. Następna sprawa że w pewnym momencie przy przyspieszaniu ( raz na kiedyś się tak dzieje) to jakby turbo odpuszczało i koniec przyspieszania, robi się gorzej jak wolnossący. Po zagaszeniu silnika i zapaleniu od nowa jest już "normalnie" a za niedługo znowu to samo.

 

Pomóżcie bo nie chce osobnego tematu zakładać, czy najlepiej od razu na serwis jechać :rolleyes:

Opublikowano
Otóż padła mi ostatnio turbina w 1.9 TDI 130 KM na pompowtryskach i po założeniu nowej na niskich obrotach zrobił się straszny mół :angry:

Przedtem ciągnął od 1800 obr jak wściekły a teraz dopiero od 2500 obr. Następna sprawa że w pewnym momencie przy przyspieszaniu ( raz na kiedyś się tak dzieje) to jakby turbo odpuszczało i koniec przyspieszania, robi się gorzej jak wolnossący. Po zagaszeniu silnika i zapaleniu od nowa jest już "normalnie" a za niedługo znowu to samo.

Sprawdzałeś jakim ciśnieniem teraz ładuje? Może to coś z wastegate, bo wygląda na to że puszcza ciśnienie :rolleyes:

Opublikowano

turbo po regeneracji to troche śliska sprawa jest :rolleyes: ale jak sprawdzałeś na innej i to samo sie działo to trzeba może w komputerze sie pobawić.a pompowtryski dobre? turbina jeżeli ma dobre ciśnienie ładowania to powinna być ok.

Opublikowano

Nie sprawdzałem ale jak już załączy to super idzie. A może podciśnienie za późno zmienno geometrię ustawia :rolleyes:

 

Tak szczerze powiedziawszy to niezbyt się znam na tym a nie chcę żeby mnie w serwisie z kasy oskubali ;)

 

Pompki chyba dobre są, bo przecież wszystko na raz to raczej nie padło, do tej pory (205 tys km) nie miałem absolutnie żadnego problemu z tym samochodem

Opublikowano

warto poszukać takich tematów na forach.napewno ktoś tez miał podobny problem.a w serwisie to wiadomo... kasa

 

poszukam na innych forach czegoś bo warto najpierw troche poczytac co i jak. wina może być np.w osprzęcie turbiny.tak to jest ze jak cos sie psuje to niegdy samo :rolleyes:

Opublikowano

ja właśnie przeszukuje jedno forum ale za dużo tam nie piszą :rolleyes: a dla przyjemności to najwięcej czytam o bmw

 

chyba najszybszym i najpewniejszym (nie znaczy najtańszym) sposobem bedzie odwiedzic jakiś zakład gdzie można by auto pod aparature podpiąć i zbadać co sie dzieje.teraz masz tylko przypuszczenia co sie mogło stać.bez komputera diagnostycznego raczej ani rusz

Opublikowano
Panowie jest sprawa, pilna!!!

 

Otóż padła mi ostatnio turbina w 1.9 TDI 130 KM na pompowtryskach i po założeniu nowej na niskich obrotach zrobił się straszny mół :angry:

Przedtem ciągnął od 1800 obr jak wściekły a teraz dopiero od 2500 obr. Następna sprawa że w pewnym momencie przy przyspieszaniu ( raz na kiedyś się tak dzieje) to jakby turbo odpuszczało i koniec przyspieszania, robi się gorzej jak wolnossący. Po zagaszeniu silnika i zapaleniu od nowa jest już "normalnie" a za niedługo znowu to samo.

 

Pomóżcie bo nie chce osobnego tematu zakładać, czy najlepiej od razu na serwis jechać :rolleyes:

Obawiam się, że trudno będzie cokolwiek poradzić bez diagnostyki vagiem. Skoro turbinka była regenerowana to kierownice raczej nei sa zapieczone.. Jestem "zielony" jeśli chodzi o mechanikę ale zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu - sprawdź BARDZO DOKŁADNIE wszystkie połączenia (ruszaj tymi gumami we wszytkie strony). Jeśli okaże się, że łącznik gumowy jest dziurawy to możesz kupić zamiennik od URSUS C-360 odziwo pasuje ;) (troche zakrawa to o druciarstwo ale czynnik ekonomiczny bierze góre.. 4,5zł a nie 85zł w ASO).

Jeśli układ dolotowy jest szczelny to może to być: źle wyregulowana sztanga, padniety N75, zdychający przepływomierz.. ale to wróżenie z fusów... trzeba podpiąć sie pod kompa i zrobić pełną diagnostyke.

Opublikowano
Pewnie kierownik audiczki nie umie jeździć.. albo coś było dłubane w klekocie ;), w serii jest to raczej niemożliwe.

 

Sąsiada Audi było bite :rolleyes: i to podobne strasznie ostro hehe :)

Dachowanie było ,ale to już w Niemczech nie w Polsce :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v