Skocz do zawartości

Case 1394-Opinie użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem go z zajechanym sprzęgłem ale dało się samemu wszystko zrobić. Ogólnie ciągnik bardzo mało pali ale to naprawdę bardzo mało bo to perkins. Siła jest do każdej roboty. U mnie chodzi pod turem i przez 5 lat był głównym ciągnikiem. Awarie jakie miałem do tej pory to: siłownik podnośnika puszczał zewnętrzny, końcówka drążka się rozwaliła, szczotki w rozruszniku się zajechały, a przy okazji robienia sprzęgła od razu wymiana uszczelki pod głowicą. Części są dostępne bez problemowo. Mam instrukcję naprawy ale po angielsku. Na dzień dzisiejszy to mam już luz na przednim moście trochę

Opublikowano (edytowane)

A jak skrzynia się sprawuje? Z tego co wiem jest tam hydra-shift.

Części są drogie do niego w porównaniu do c360? 

Edytowane przez Bolo3
Opublikowano

Z prawej strony ciągnika przy kabinie szukaj przewodu z którego będzie się ulatniać dym. Jeśli będzie trochę mokre to jest git a jeśli porządnie na wolnych obrotach dym i cieknie to znak że coś już nie tak. Odma nie ma filtra a ma wyjście rurką na zewnątrz

Opublikowano

Te ciągniki nie mają świec żarowych a płomieniową i to jest super sprawa ale one często wybuchają. Zobacz jak chodzi skrzynia na półbiegach. Jedziesz wrzucasz wyższy półbieg i jak będzie takie szarpnięcie to norma bo to nie jest vario. Ok 2 sekundy i powinien przerzucić i tak na ostatni półbieg i patrz czy przyśpiesza czy nie. Bo jak miałem zajechane sprzęgło to ciągnik na półbiegach jechać nie chciał. U mnie dźwignia od półbiegów to od początku miała luz i cały czas jest i działa. Z lewej strony masz sprzęgło 2 stopnia to też sprawdź czy rozłącza i załącza. Od razu powiem że wałek się załącza tak że trzeba siły użyć. Napęd czy załącza no i jak duże luzy ma na przedniej osi. Tam jest kalemintka ale jest zrobiona tak że nie da się przesmarować dobrze i luzu łapie. Podnośnik ma 3 tryby ustawienia: zrzut czyli do pługów, przytrzymanie czyli oprysk i jako siłownik. Żeby przełączać tryby to musisz dzwignię dać do końca na podniesienie i wtedy przestawiasz pokrętłem. Te pojazdy gasi się linką z lewej strony na dole pod kierownicą i ta linka pomaga odpalić jak zimny.

Opublikowano

Jak coś to pisz postaram się pomóc. Ja ogólnie jestem zadowolony z ciągnika i nie żałuję zakupu. Mechanicy mówili że skrzynia że srynia ale jak się dba to jeździ. Na pewno większy komfort i wyposażenie jak w 385 itp.

Opublikowano
velFoka napisał:

Te ciągniki nie mają świec żarowych a płomieniową i to jest super sprawa ale one często wybuchają. Zobacz jak chodzi skrzynia na półbiegach. Jedziesz wrzucasz wyższy półbieg i jak będzie takie szarpnięcie to norma bo to nie jest vario. Ok 2 sekundy i powinien przerzucić i tak na ostatni półbieg i patrz czy przyśpiesza czy nie. Bo jak miałem zajechane sprzęgło to ciągnik na półbiegach jechać nie chciał. U mnie dźwignia od półbiegów to od początku miała luz i cały czas jest i działa. Z lewej strony masz sprzęgło 2 stopnia to też sprawdź czy rozłącza i załącza. Od razu powiem że wałek się załącza tak że trzeba siły użyć. Napęd czy załącza no i jak duże luzy ma na przedniej osi. Tam jest kalemintka ale jest zrobiona tak że nie da się przesmarować dobrze i luzu łapie. Podnośnik ma 3 tryby ustawienia: zrzut czyli do pługów, przytrzymanie czyli oprysk i jako siłownik. Żeby przełączać tryby to musisz dzwignię dać do końca na podniesienie i wtedy przestawiasz pokrętłem. Te pojazdy gasi się linką z lewej strony na dole pod kierownicą i ta linka pomaga odpalić jak zimny.

Cześć,mam case 1390. W jaki sposób pomaga ta linka odpalić ciągnik jak jest zimny silnik? dzięki za odpowiedź pozdrawiam

Opublikowano

Grzejesz świecę płomieniową. Linkę masz zaciągniętą tak jak do gaszenia czyli do siebie. Kręcisz rozrusznikiem ok 5 sekund i wtedy wpychasz linkę. O wiele łatwiej odpala wtedy

Opublikowano
velFoka napisał:

Grzejesz świecę płomieniową. Linkę masz zaciągniętą tak jak do gaszenia czyli do siebie. Kręcisz rozrusznikiem ok 5 sekund i wtedy wpychasz linkę. O wiele łatwiej odpala wtedy

dzięki bardzo, właśnie ciężko mi czasem pali na zimnym i muszę go długo grzać żeby zapalil.

Opublikowano

Mam go już z 7/8 lat sprowadzony z Danii i jedynie odmalowany,bo było sporo rdzy. Przez ten czas pracował bezawaryjne jako ciągnik główny do wszystkiego.Obecnie jako pomocnik do nawozów i pryskania. Komfort pracy i widoczność jak dla mnie nieporównywalna względem c360. Wspomaganie, wysoko sie siedzi, zawraca w miejscu, bardzo zwinny, w kabinie jak na jedną osobę dużo miejsca. Silnik Perkins mało pali. Mam wersję bez przedniego napędu i jedynie tego mi w nim brakuję. Przód ma lekki, więc do cięższych maszyn trzeba go dociazyc. W tym roku wyszedł remont który trwa, łożysko oporowe na wałku wom prawdopodobnie poszlo, uszczelka pod głowicą. pompa paliwowa, regeneracją wtrysków i uszczelnianie różnych wycieków itd. Ogólnie na to co oferują te ciągniki są relatywnie tanie w zakupie. Z częściami większego problemu nie ma wszystko jest w internecie. Jestem z niego zadowolony jak na jego możliwości. Cenowo chyba podobnie wypada Ursus 385/ zetor 8011 są one bardziej toporne i wagowo większe. Na pewno bólem jest fakt, że brakuje przedniego napędu. Wszystko zależy do czego on jest Ci potrzebny.

Opublikowano (edytowane)

W tym roku chodziłby w talerzówce 2,5m(tolmet tytan), pług 3 obrotowy, siewnik 2,5m.Pózniej zastąpił by c360, kosiarka 165cm,przetrząsarka,rozsiewacz,opryskiwacz, przy ziemniakach itp. Same lekkie prace raczej.Chcę kupić 4x2.Powoli mam dojść c360 ze względu na prawie zerowy komfort. Obawiam się kosztów napraw bo jednak do c360 części nie są drogie i naprawić można sobie samemu bo nie są skomplikowane ciągniki. One mają wałek 540/1000?

Edytowane przez Bolo3
Opublikowano

Tak ma wałek 540/1000. Ja orałem 3 obrotowymi skjold i nie miał problemu a odnośnie części to na prawdę ale to samo co do 385 itp. Poszukaj na necie i zobaczysz sam. Odnośnie napraw to serwis do tego nie potrzebny prosty jest jak c360. U mnie jest on do kosiarki, zgrabiarki, opryskiwacz a czasami belarka.

Opublikowano
jaco512 napisał:

Racja z pamięci mówiłem nie sprawdzałem nawet. Są to stare maszyny i wszystko może się zepsuć. Wszystko zależy od stanu technicznego i pieniędzy za dany egzemplarz i kogo na co stać. Wracając do talerzówki według mnie będzie to dla niego męczarnia, prędkości nie rozwiniesz przez co efekt będzie mierny. Zawsze lepiej mieć zapas mocy jak go nie mieć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v